Miksi ootte koukussa facebookiin?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Joo joo, heitetään vaan pois kaikki kännykät kans (koska ne vasta on saatanan tuotoksia, aina soi kun olet huussissa :kieh: )

On sitä eletty ennen savumerkkien keksimistäkin... kaikki vaan pois ja taljat päälle ja takas luolaan.:LOL::LOL::LOL:

Kait siel luolas sit vois leikkiä vaikka kävyillä farmvilleä esim;)

Suku ja ystävät on tärkeä ja monet sukulaisuhteet mitkä aikuiseksi tulon jälkeen ja välimatkojen takia on jääneet nollaan on lämmeneet facebookin myötä. Lisäksi musta on kiva pelata pet sosietyä, ravintola ja beljeweld pliziä vai miten se nyt kirjoitettiin.
Osaan silti olla ilman facebookkiakin, vaikka olla ilman konettakin. samoin roikun täällä aika ajoin ja toisinaan saattaa olla puoli vuottakin taukoa etten edes käy täällä.

Ja täytyy sanoa, että mahtavinta on ollut löytää kauan kadoksissa, mutta kaivattuja ystäviä facebookin kautta.

Lunatic
Joo joo, heitetään vaan pois kaikki kännykät kans (koska ne vasta on saatanan tuotoksia, aina soi kun olet huussissa :kieh: )

On sitä eletty ennen savumerkkien keksimistäkin... kaikki vaan pois ja taljat päälle ja takas luolaan.:LOL::LOL::LOL:

Joku taitaa olla fb-narkkari jolla on vierotusoireet päällä....

Joku taitaa olla fb-narkkari jolla on vierotusoireet päällä....
Ai mää vai:saint: Harmi, että nyt tulee palstallekin vieroitusoireita, kun on pakko lähtee yhteen partsajohtikseen... kuulemaan kuinka paljon saan taas ihanien pikku lapsosten kanssa vapaa-aikaani viettää koko talven =) ja ketkä ne onnekkaat pikkuiset on jotka saavat minut taas johtajakseen.

Moikka:wave:

Lunatic
Ai mää vai:saint: Harmi, että nyt tulee palstallekin vieroitusoireita, kun on pakko lähtee yhteen partsajohtikseen... kuulemaan kuinka paljon saan taas ihanien pikku lapsosten kanssa vapaa-aikaani viettää koko talven =) ja ketkä ne onnekkaat pikkuiset on jotka saavat minut taas johtajakseen.

Moikka:wave:
Sekos lopullisesti. Toivottavasti saa hyvän hoidon siellä mihin lähti.

:LOL: :LOL:

Tästä tulikin mieleen, että mun pitääs istuttaa farmille jotakin.
ja mulla on taas niin tympiintyny olo noihin peleihin... olin koukussa castle ageen, farmtowniin, country storyyn, cafe worldiin, farmvilleen, restaurant cityyn ja nyt tähän uusimpaan villitykseen: frontiervilleen. kertarysäyksellä lopetin kaikki muut paitti farm- ja frontiervillen ja kohta lopetan nekki kun ne jumii ja tökkii :mad:

tänne muuten tarvitaan semmonen "huutaa naama punasena" - hymiö.

alkuperäseen kysymykseen: en tiiä. kait se on jonkinsortin lahkolaisuutta ja hulluutta tuoki.

Mulla on facebook-kavereita ympäri maailmaa, erityisesti harrastukseen liittyviä kavereita.
Myöskin facessa on kiva jutella joidenkin kavereiden kanssa, joita harvemmin näkee, siellä kun voi chattailla useamman kanssa samaan aikaan.

Etenkin eron aikana facebookista tuli erittäin tärkeä, kun parin kaverin kanssa kävin pitkiäkin keskusteluja.

Lunatic
[QUOTE="vieras";21932857]Miten niin tekosyy? Onhan sitä ennenkin eletty ilman jääkaappia ja tietokoneita. Miksi sinä nyt niitä käytät?[/QUOTE]

Onhan niitä muitakin sivustoja, missä voi tehdä samaa kuin facebookissa.
Kaikenlisäksi facebookissa on tylsä grafiikka, eikä sinne saa profiilin edes taustakuvaa, saati musaa.. kuten monilla kivemmilla sivustoilla.. johon saa mitä vaan krääsää ja ääntä näkyviin.

Lunatic
Mulla on facebook-kavereita ympäri maailmaa, erityisesti harrastukseen liittyviä kavereita.
Myöskin facessa on kiva jutella joidenkin kavereiden kanssa, joita harvemmin näkee, siellä kun voi chattailla useamman kanssa samaan aikaan.

Etenkin eron aikana facebookista tuli erittäin tärkeä, kun parin kaverin kanssa kävin pitkiäkin keskusteluja.
Mitä jos hankkisit ihan oikeita kavereita?

"vieras"
Onhan niitä muitakin sivustoja, missä voi tehdä samaa kuin facebookissa.
Kaikenlisäksi facebookissa on tylsä grafiikka, eikä sinne saa profiilin edes taustakuvaa, saati musaa.. kuten monilla kivemmilla sivustoilla.. johon saa mitä vaan krääsää ja ääntä näkyviin.
Eli tämän takia ei saa olla fb:ssä vaikka kaikki kaverit on siellä ja sivusto toimii siihen mihin haluaa sitä käyttää? Ei minulle ainakaan ole välttämätöntä kikkailla millään taustakuvilla ja musiikilla enkä edes tiedä näitä muita sivustoja ja jos tietäisinkin, siellä tuskin olisi niitä kavereita joiden takia fb:ssa olen. Eli mitä oikein tarkoitit noilla tekosyillä? Pitäisikö saada laitettua joku psykedeelinen taustakuva, niin se olisi oikea syy, vai?

Mitä jos hankkisit ihan oikeita kavereita?
Mulla on kuule niitäkin. Monia facebook-kavereita näen ihan livenäkin, mutta tänä päivänä kun kaikilla on aina niin paljon menoja ja tekemisiä, niin ei kauhean usein ehdi kaikkia nähdä. Ja kaikki ei asu samalla paikkakunnalla kanssani, joten vaikea sitä on tavata. Kaikki mun kaverit ei edes ole facebookissa.

Yhteistyössä