Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

Grace kiltti, merkitse vihkoosi mun poikani, pyydä että pieni sopeutuis hoitopaikkaansa.

Kuulostaa turhalta varmaan, mutta mun mieleni on apea ja ahdistunut, kun poika ei millään meinaa tottua hoitopäiviinsä, ei syö, ei osallistu, on apea ja surkea.

:| Mun oloni on kamala tämän asian kanssa, mutta tarvitsen hoitopaikkaa pojalle parina päivänä viikosta että mä saisin aikaa tehdä työtäni.
En tiedä kummalle meistä tulee pahemmat traumat:(

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21900953:
joo, kiitos vaan tarjouksesta mutta ei tainnu nyt onnistua.
Tiedätkö, moni jotka laittaa tähän ketjuu rukouspyynnön ei ole uskossa, mutta se ei ole este sille etteikö Jumala auttaisi, mutta se halu pyytää apua on tultava sinulta ja se pienen pieni usko että se pyyntö kuullaan.Ja pieni usko on sitä että sinä pyydät.
:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21900955:
Grace kiltti, merkitse vihkoosi mun poikani, pyydä että pieni sopeutuis hoitopaikkaansa.

Kuulostaa turhalta varmaan, mutta mun mieleni on apea ja ahdistunut, kun poika ei millään meinaa tottua hoitopäiviinsä, ei syö, ei osallistu, on apea ja surkea.

:| Mun oloni on kamala tämän asian kanssa, mutta tarvitsen hoitopaikkaa pojalle parina päivänä viikosta että mä saisin aikaa tehdä työtäni.
En tiedä kummalle meistä tulee pahemmat traumat:(
Mulle tuli niin vahva tunne sanoa sulle tähän, että siihen tulee muutos ja se on sellainen että olet ihmeissäsi:hug:
Olette rukouksissani :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21901059:
:hug: kiitos.
(multa tipahti kyynel, mutta ei kerrota siitä kellekään, eihän? )
Ei kerrota..:hug:
Niin ja en ole ennustaja enkä sellainen..välillä tulee vaan "uskonhenkinen" vastaus kirjoitettua pienen kamppailun jälkeen uskallanko laittaa, mutta mä olen itse saanut kokea ihmeitä elämässäni joten en halua vähätellä Taivaan Isän voimaa puuttua asioihin ihmeellisellä tavalla.

ritva
rukous pyyntö siskoni puolesta hänen mies nukui pois 19 ,8 20010 että muistaisite häntä rukouksin tämän surun keskellä ja kaikija niiten omaisia kiitos sinulle jo etu käteen että muistat rukouksin rukouksen voima kantaa siunavin terveisin ritva

...
Pyydän, että rukoilisit mun parisuhteen puolesta ja siitä, että jaksan eteenpäin. Ja, että jotain ihaanaa tapahtuisi. Pyydän siis, että meillä olisi se yhteinen tulevaisuus. Asumme vielä erillään ja pahaa kriisiä ollut.

Omat pyynnöt ei auta :(

En tiedä miksi, ei ole mun elämässä auttanut koskaan. Tätä yhtä ainutta asiaa vain pyytäisin, että saisin meille yhteisen elämän myös fyysisesti eikä pelkästään henkisesti kun asumme eri paikkakunnilla.

Miesystäväni pelkää jotain sitoutumisessa :(

Ollaan asiaa puitu ja keskusteltu, mutta taitaa auttaa enää ihan muut voimat tässä.

Kiitos.

P.s. Rakastan sitä ihmistä niin paljon etten halua irti päästää.

Pyydän, että rukoilisit mun parisuhteen puolesta ja siitä, että jaksan eteenpäin. Ja, että jotain ihaanaa tapahtuisi. Pyydän siis, että meillä olisi se yhteinen tulevaisuus. Asumme vielä erillään ja pahaa kriisiä ollut.

Omat pyynnöt ei auta :(

En tiedä miksi, ei ole mun elämässä auttanut koskaan. Tätä yhtä ainutta asiaa vain pyytäisin, että saisin meille yhteisen elämän myös fyysisesti eikä pelkästään henkisesti kun asumme eri paikkakunnilla.

Miesystäväni pelkää jotain sitoutumisessa :(

Ollaan asiaa puitu ja keskusteltu, mutta taitaa auttaa enää ihan muut voimat tässä.

Kiitos.

P.s. Rakastan sitä ihmistä niin paljon etten halua irti päästää.
Mä luulen, että pyyntösi on niin tiukasti sidottu siihen mitä sinä itse toivoisit sinulle tapahtuvan ja olet niin vahvasti sitä mieltä että se mitä sinä haluat on se ainoa oikea ratkaisu.
Jumala ei toimi aina näin:hug:
Joskus armossaan Hän antaa sen tapahtua, mutta sinun tapauksessasi sun kannattaa rohkeasti luottaa Jumalaan sillä Hän haluaa AINA sinulle kaikkein parasta.
Jos sinä jaksat vielä rukoilla niin rukoile että tapahtuisi Hänen tahtonsa.
Näin minä rukoilen sinulle Hänen tahtonsa tapahtumista:hug:

Muista:heart:
Taivaan Isä tahtoo Sinulle aina ja ainoastaan pelkkää hyvää:hug:

"Katja"
Kirjoitin tänne joskus aiemminkin..Haluaisin voimia kestää tätä minun sairauden selvittelyä ja tahtoisin myös itselleni voimia ja uskoa Jumalaan.
Minua pelottaa niin paljon tämä sairaus ja se että lapset menettävät äitinsä :(
Rukoile minun puolesta Grace että paranen tästä ja lääkärit löytävät pian syyn.

"Rebekka"
Kiitos hyväntahtoisuudestasi! Sinunlaisia ihmisiä saisi olla paljon enemmän :) Siunausta sinulle!

Toivoisin esirukousta isäni puolesta, joka on eläkkeellä ja kipuinen hyvin monella tapaa, käyttää suurimman osan ajastaan murehtien omaa terveyttään, olemassa olevia tai mahdollisesti tulevia vaivoja kuullostellen ja jatkuvasti lääkärissä käyden. On luonteeltaan jännittäjä, hermostunut ja ahdistunutkin. Toivoisin hänen selviävän kivuistaan ja saavan mielenrauhaa, niin että voisi nauttia eläkepäivistään ja saada mielenkiintoa johonkin muuhun kuin itsensä tarkkailuun. Äitini kärsii myös tilanteesta ja toivon hänelle kovasti voimia, terveyttä ja rakkautta, tunnetta että kaikki selviää ja saa matkustaa Isän kädellä turvallisin mielin.

Toivon että mieheni vapautuisi lapsuuden traumoista ja että osaisimme paremmin tukea toisiamme, saisimme oikein selkeää johdatusta elämäämme.

[QUOTE="Katja";21922674]Kirjoitin tänne joskus aiemminkin..Haluaisin voimia kestää tätä minun sairauden selvittelyä ja tahtoisin myös itselleni voimia ja uskoa Jumalaan.
Minua pelottaa niin paljon tämä sairaus ja se että lapset menettävät äitinsä :(
Rukoile minun puolesta Grace että paranen tästä ja lääkärit löytävät pian syyn.

Sinä saat tarvitsemasi voiman jokaiseen päivään :hug:

Tuossa alla linkki ja ne sanat lukemalla ja aidosti tahtoen saat uskon lahjana Jumalalta
:hug:
Olett rukouksissani, älä pelkää:heart:

Uskoon tulo, syntisen rukous

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Rebekka";21922803]Kiitos hyväntahtoisuudestasi! Sinunlaisia ihmisiä saisi olla paljon enemmän :) Siunausta sinulle!

Toivoisin esirukousta isäni puolesta, joka on eläkkeellä ja kipuinen hyvin monella tapaa, käyttää suurimman osan ajastaan murehtien omaa terveyttään, olemassa olevia tai mahdollisesti tulevia vaivoja kuullostellen ja jatkuvasti lääkärissä käyden. On luonteeltaan jännittäjä, hermostunut ja ahdistunutkin. Toivoisin hänen selviävän kivuistaan ja saavan mielenrauhaa, niin että voisi nauttia eläkepäivistään ja saada mielenkiintoa johonkin muuhun kuin itsensä tarkkailuun. Äitini kärsii myös tilanteesta ja toivon hänelle kovasti voimia, terveyttä ja rakkautta, tunnetta että kaikki selviää ja saa matkustaa Isän kädellä turvallisin mielin.

Toivon että mieheni vapautuisi lapsuuden traumoista ja että osaisimme paremmin tukea toisiamme, saisimme oikein selkeää johdatusta elämäämme.[/QUOTE]

Kiitos:flower:
Muistan perhettäsi ja sinun avioliittoasi rukouksin.
Ole siunattu :heart:

...
Mä luulen, että pyyntösi on niin tiukasti sidottu siihen mitä sinä itse toivoisit sinulle tapahtuvan ja olet niin vahvasti sitä mieltä että se mitä sinä haluat on se ainoa oikea ratkaisu.
Joskus armossaan Hän antaa sen tapahtua, mutta sinun tapauksessasi sun kannattaa rohkeasti luottaa Jumalaan sillä Hän haluaa AINA sinulle kaikkein parasta.

Nyt tuli paljon isompia asioita kuvioihin :( Ei taida enää mikään auttaa. Toinen nainen on antanut ehtoja, että minä tai hän :( Ja mies ei osaa päättää ja minä hullu rakastan silti sitä ihmistä. Odotan epätietosena mitä mies päättää... kumman valitsee.

Jaksamus taas lujilla kun mun elämä on ollut yhtä alamäkeä... mitä ihmettä oon tehnyt, että saan aina kärsiä :( Hyvä olen koittanut aina olla vaan näinkö se palkitaan.

tuo tässä jutussa vähän häiritseekin. mitä on ihminen ilman omaa tahtoa?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21923295:
tuo tässä jutussa vähän häiritseekin. mitä on ihminen ilman omaa tahtoa?
Jumala on antanut jokaiselle ihmiselle valinnan mahdollisuuden joko haluat mennä oman tahtosi mukaan elämässä tai tahdot että Jumala ohjaa sua ja "vaatii" tahtomisen heittäytyä Jumalan tahtoon.
Ja tämä tahtominen ei ole siis sitä, että voinko minä nyt tahtoa että ostan punaisen paidan kaupasta tai voinko tahtoa että leikkaankin hiukset lyhyeksi ja värjään siniseksi. Voin tehdä mitä haluan, mutta isoimmissa asioissa kysyn Jumalan tahtoa koska haluan olla Hänen johdatuksessa.

Nyt tuli paljon isompia asioita kuvioihin :( Ei taida enää mikään auttaa. Toinen nainen on antanut ehtoja, että minä tai hän :( Ja mies ei osaa päättää ja minä hullu rakastan silti sitä ihmistä. Odotan epätietosena mitä mies päättää... kumman valitsee.

Jaksamus taas lujilla kun mun elämä on ollut yhtä alamäkeä... mitä ihmettä oon tehnyt, että saan aina kärsiä :( Hyvä olen koittanut aina olla vaan näinkö se palkitaan.
Et taida nyt nähdä metsää puilta. Mielestäni sun kannattaa ottaa nyt aikalisä ja miettiä yksin mitä tahdot eikä taistella miehestä joka ei tiedä itsekään mitä haluaa.
Asiat selkiintyy kun ottaa vähän etäisyyttä asiaan.
Rukoilen sinulle viisautta ja voimia jaksaa:hug:

"nimetön"
Grace, olet ihana! Kiitän sinusta ja tästä ketjusta! Voitko rukoilla varmuutta erääseen palvelustehtävään, onko paikka minun vai ei? Voitko tulla kertomaan mitä koit hengessä, kun rukoilit. Asetin villoja Jumalalle ja siksi pyydän tätä apua sinulta. Kiitos ja Siunausta sinulle runsaasti!

ahdingossa
Mulla on huono tilanne, odotan lasta yksin, ei ole oikein asuntoa, ei kunnon tuloja koska olen opiskelija ja pelottaa miten taloudellisesti pärjään. En tarvitse paljoa, katon pään päälle ja että ruokaan ja vauvan välttämättömiin tarvikkeisiin riittäisi raha. Pelottaa myös hieman miten tulen yksin jaksamaan. Olen kyllä rukoillut asian vuoksi. Haluaisin sellaisen rauhan sydämeen että asiat järjestyy..

Voisitko rukoilla sen puolesta että mieheni saisi vihdoin ja viimein töitä tai vaikka oppisopimuspaikan. Miehelläni on pitkä ja vaikea selkäsairaus jonka takia hänen työllistymismahdollisuudet on aika heikot. Jatkuva rahapula alkaa koetella jo parisuhdettakin ja kun toiveissa kuitenkin olisi perheenlisäystä niin olisi mahtavaa jos mieheni saisi vihdoinkin töitä. Paljon ollaan tehty töitä miehen tilanteen parantamiseksi mutta yli kahden vuoden taistelun jälkeen alkaa olla voimat vähissä ja epätoivo vallata mieltä :( Ei jaksaisi enää taistella tuulimyllyjä vastaan.

Kiitos jo etukäteen.

Yhteistyössä