Olutta!
sähköpaimenkoira 28.08.2010 #28 Alkuperäinen kirjoittaja kusikyrpä;21913678: mitä vittua, onko täällä nykään ennakkosensuuri Click to expand... Totta munassa on! : /
Alkuperäinen kirjoittaja kusikyrpä;21913678: mitä vittua, onko täällä nykään ennakkosensuuri Click to expand... Totta munassa on! : /
Yainaba 28.08.2010 #31 Mulla on kädessä pullo...ja siinä on rintamaitoa. Ja olen kiinni lypsykoneessa. Tosi naisellinen olo, ammuuuuu
Mulla on kädessä pullo...ja siinä on rintamaitoa. Ja olen kiinni lypsykoneessa. Tosi naisellinen olo, ammuuuuu
Dina* 28.08.2010 #32 Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba: Näytä alkuperäinen viesti Mulla on kädessä pullo...ja siinä on rintamaitoa. Ja olen kiinni lypsykoneessa. Tosi naisellinen olo, ammuuuuu Click to expand... voi niitä aikoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba: Näytä alkuperäinen viesti Mulla on kädessä pullo...ja siinä on rintamaitoa. Ja olen kiinni lypsykoneessa. Tosi naisellinen olo, ammuuuuu Click to expand... voi niitä aikoja.
BJ 28.08.2010 #34 Pepsi Maxia. Kun saan muksut nukkumaan niin otan lasin kaupan holitonta sidua! :xmas: