Keräätkö kaverilistan täällä ?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti

Keräätkö kaverilistan itsellesi täällä?

• Äänestäjiä yhteensä
    40
  • Kysely suljettu .
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;21904609:
ei oo tarkotus. facebook on facebook ja kaksplus on kaksplus.

ja minnuu niin lujasti naurattaa myöskin tämä: ole kaveripiirisi ensimmäinen, joka tykkää tästä - facebooktykkäysjuttu tuossa ylempänä :LOL:
En killaa, miten sulla ja non composti sementillä on noin isot avattaret.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä Näytä viesti
ei oo tarkotus. facebook on facebook ja kaksplus on kaksplus.

ja minnuu niin lujasti naurattaa myöskin tämä: ole kaveripiirisi ensimmäinen, joka tykkää tästä - facebooktykkäysjuttu tuossa ylempänä

Haha, mulla lukee "Arr, be the first of ye mateys likin' this" tms :D Pirate english :D

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;21904677:
Mullakin oli ensin, koska latasin ekan avattaren jo heinäkuussa. Silloin asetukset oli eri. Isot avattaret paljastaa siis ketkä täälllä sai testata uutta palstaa salassa. :whistle: Melkein harmittaa että poistin sen avattaren, enää en saa isoa. :'(
Ai jaa. :|
Epistä.

Hyvin vois olla kaikilla isommat!!

Minä luulin, että kaveripyyntöjen kautta saisi uusia kavereita, mutta ei se vissiin menekään niin. Pyydän anteeksi häiriötä niiltä, joita häiritsin.
No, niin mäkin luulin. Sitäpaitsi, luulin, että silleen on myös helpompi löytää kaveri kun sille haluaa laittaa yksäriä, etenkin kun tuo haku ei ollenkaan toimi. Pyydän myös anteeksi maalaisuuttani:ashamed: ja aion silti hyväksyä halukkaat kaverilistalleni:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Se_Alkuperäinen;21906210:
Joo tottakai, ja se kellä on eniten kavereita on palstan paras tietty :D Ja luonnollisesti, ne keillä vähiten ihan paskoja.
Ja sit me joilla ei kaverilistalla oo yhtään tyyppiä ni katotaan silleen pelonsekaisella kunnioituksella niitä, joilla on tosi paljo kavereita. Katotaan silleen ylöspäin että vähäks noi jotkut on suosittuja :| (joo, en ajatellu kerätä)

viekkulainen
Mä aattelin et tää idea ois niinku olla silleen kaikkien kaveri, mut ei tarvii sit oikeesti kuunnella kenenkään vuodatuksia, paitsi sillon kun haluu ja sit voi vastaa jotain kivaa : )

Minä luulin, että kaveripyyntöjen kautta saisi uusia kavereita, mutta ei se vissiin menekään niin. Pyydän anteeksi häiriötä niiltä, joita häiritsin.
Herne pois nenästä.
Mä vaan kysyin etä tiedänkö/tunnenko... samalla tavalla toimin kuin naamakirjassa.
Sit kun tiedän kenestä on kyse niin hyväksyn pyynnön- palstalla toimin siten että kun jutskataan ja sitä kautta tunnetaan/tiedetään toisesta/ollaan samalla aaltopituudella- kaveripyyntö hyväksytään.

Mä en oikein ymmärrä, että miksi jollain on niin vihamielinen suhtautuminen tämän paikan tai facebookin kaverilistoja kohtaan. Jos ei halua kavereita täällä tai olla FB:ssa, niin sitähän on jokaisella vapaus kieltäytyä sellaisista jutuista.

Mua ei ollenkaan haittaa, vaikka mulla olis muutama nikki täällä kaverilistalla. :) Ihan mielellään otan, mutta jos jollain muulla ei ole kavereita, niin musta se on ihan ok, eikä missään nimessä merkki siitä,ettei ole kavereita sitten irl kuten joku tuolla jo ehti mainitsemaan.

En tiedä kumpaan kohtaan pallon laittaisin. En varsinaisesti kaverilistaa kerää mutta jos joku kaveripyynnön laittaa niin kyllä sen hyväksyn. En ajatellut alkaa kaveripyyntöjä hullun lailla lähettämään (poikkeus vahvistaa säännön ;) ) mutta en kaveripyynnöistä kieltäydykään.

Yhteistyössä