Löydät profiilistaMitä ja minne?
En ymmärrä määkään, mikä virka semmosella listalla on.Mihin mä niitä tarviin? Mulla on kavereita tosielämässä. Mikä idea siinä kavereiden keräämisessä täällä on? Onko se vaan sitä varten, että pääsee helpommin niiden profiilieihin?
Profiiliin?Mitä ja minne?
Emmä nyt ainakaan uskalla kysyä sua kaveriksi :OMihin mä niitä tarviin? Mulla on kavereita tosielämässä. Mikä idea siinä kavereiden keräämisessä täällä on? Onko se vaan sitä varten, että pääsee helpommin niiden profiilieihin?
No sähän oot mun kamu jokatapauksessa! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;21904565:Emmä nyt ainakaan uskalla kysyä sua kaveriksi :O
Ajattelin silleen mielenkiintoisten kirjoittajien listaa - siitä olisi iloa, jos kaverien kirjoittamat viestit löytyisi sieltä kaverin profiilista. :kieh:
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä;21904609:ei oo tarkotus. facebook on facebook ja kaksplus on kaksplus.
ja minnuu niin lujasti naurattaa myöskin tämä: ole kaveripiirisi ensimmäinen, joka tykkää tästä - facebooktykkäysjuttu tuossa ylempänä
Mikä ei edes toimi mulla, kun en ole facebook-ihmisiä. Olis niin kiva digata kaikkea, mitä diggaaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä;21904609:ja minnuu niin lujasti naurattaa myöskin tämä: ole kaveripiirisi ensimmäinen, joka tykkää tästä - facebooktykkäysjuttu tuossa ylempänä