TAISI TULLA OIKEASTIKKIN SELVÄ MÖKKI VKL!! *kuva*

• Viestiketjun aloittaja SIRPALEINA harmaana
  • Ensimmäinen viesti
SIRPALEINA harmaana
8kk turhaa yritystä eikä yhtään ovulaatiota, lämmöt eivät nousseet enkä bongannut ikinä muitakaan ovulaatio oireita. Surin jo kavereillekin, että on yhtä suuri todennäköisyys löytää neula heinäsuovasta kuin se että minä tulisin raskaaksi!

2viikkoa sitten tunnistin kaikki oireet, jotka muistin siitä kun aloin esikoista odottaa. Ja tässä on tulos:

(jos tuo ylempi ei näy niin tässä suora linkki, tosi huono kuva vaan)
Aijaa.com - 6610807.jpg

keskiviikkona tein todella herkällä first signalilla plussan, mutta petyin sen jälkeen nopeasti kun toista testiä hakiessa Apteekkari sanoi että tuo kyseinen testi on antanut VÄÄRIÄ PLUSSIA! Ajatelkaa! masennuin ja ajattelin että tuskinpa olenkaan raskaana, niin minun tuuria että joku testi voi näyttää väärän plussan... Mutta kyllä se oli näköjään tänä aamuna pakko uskoa, että totta tuo on!! <3 <3

Mä olen niin onnellinen että haluaisin itkeä...

Kiitos kiitos :heart: Ja niin miun tuuria, että kun ollaan kuukausi kaupalla suunniteltu tuota mökkireissua niin miehän just sopivasti pamahdan semmoseen tilaan etten voi juoda :D Ja mitä ihmettä me keksitään tekosyyksi muille?! Ja tuntuu että vaikka keksis mitä niin silti ne arvaa... Huh huh :D

Kiitos kiitos :heart: Ja niin miun tuuria, että kun ollaan kuukausi kaupalla suunniteltu tuota mökkireissua niin miehän just sopivasti pamahdan semmoseen tilaan etten voi juoda :D Ja mitä ihmettä me keksitään tekosyyksi muille?! Ja tuntuu että vaikka keksis mitä niin silti ne arvaa... Huh huh :D
sano että sie sait lääkekuurin etkä voi sen takia juua :D

ja onnea plussasta! :flower:

Yks hyvä konsti on, että otat kotoa pari vanhaa sidukkapulloa (tai mitä juotkin, miel. semmosia ruskeita pulloja), peset ja täytät vaikka vichyllä tai jollakin muulla. Sit juot niitä, mut vain hyvin hitaasti. Kukaan ei ehdi kattoa, mikä ja monesko pullo sulla on menossa. =)

Ja ONNEA!

Yhteistyössä