piprane ema mullakin nuo supistukset tulee eniten ihan levossa, etenkin kun käy pitkäkseen.. oon kanssa ihmetellyt että mitäs laitaa siinä nyt on, mutta vissiin se on hyväksyttävä, että meikäläisen paikat toimii näin... oon toki ollut koko viikon saikulla eli suuria ponnisteluja tai rasituksia ei oo ollut, mutta silti ihmetyttää toi et esim. nukkumaan käydessä ja herätessä saattaa tulla paljonkin, ja sit päivän aikana kun istuu koneella tai katselee telkkaria sohvalla, ei tuu sit ollenkaan niin paljoa.
Mä täällä jännäilen ens tiistaina lääkärineuvolaa, kun siellä tsekataan sitten, että onko tässä viikossa tapahtunut mitään muutosta kohdunsuulla ja miten muuten olo kehittynyt. Mä en haluais et tää saikku jatkuu kun ei oo oikein rahaa jäädä mihinkään sairaslomille.. mut pitäkää peukkuja et paikat on edelleen yhtä kiinni ja supistelut vähenis!
Noista turvakaukaloista en tiedä kyllä hölkäsen pöläystä, meillä kun ei ole autoa, mutta saadaan onneksi serkulta lainaan Britaxin kaukalo. Se on ainakin suht uus, varmaan tänä vuonna hankittu, kun saivat itse vauvan huhtikuun alussa, joten luulisi sen kelpaavan meille enemmän kuin hyvin! Kun eipä sille oo käyttöä kun ne harvat kerrat kun autoa lainataan johonkin menoon.
Vaunuistakin oli jotain puhetta, me varmaankin hommataan nuo Gessleinin Vision-Fi:t, kun tykkään, että ovat niin helpot ohjailla ja kevyet työntää. Kuitenkin enimmäkseen kaupungin keskustassa niillä mennään, niin täytyy olla helpot liikutella sitten mullekin. Muutenkin miellyin kyllä siihen Gessleinin maailmaan, niillä oli jotenkin meikäläiselle sopivat tuotteet. Aateltiin nyt panostaa noihin vaunuihin se reilu 600 mitä toi malli maksaa, kun sitten toivon mukaan tulee sisaruksia meidän öttiäiselle myöhemmin, jotka voivat sitten käyttää samoja vaunuja. Emmaljungiakin käytiin katsomassa, mutta olivat meille turhan hintavat, ja jotenkin tuntuivat mun käsiin kömpelömmiltä. Lisäks useimmissa malleissa oli se kova koppa, kun mä haluan ehdottomasti pehmeän. En mitenkään jaksa nostella sellaista isoa kovaa koppaa vauvan kanssa.
Tää taitais nyt kömpiä pikku päikkäreille ja toivoo ettei rupee taas supisteleen.
Ihanaa oli kuulla että Muarin pienen tilanne on ees vähän kohenemaan päin!!
Siilinlapsi ja öttis 27+1