Millä ajalla te palstailette?

• Viestiketjun aloittaja joopa
  • Ensimmäinen viesti
joopa
Tuntuu, että kun tänne vilkaisee niin ne tietyt tyypit on täällä aina. Eli oletteko työttömiä vai kotiäitejä vai mitä?? Vai työajallako te palstailette?

Joka päivä vai kuinka usein?

Itse olen kotiäiti ja palstalla vierailen epäsäännöllisesti, mutta useasti viikossa. Aika on kuitenkin lyhyt, kun kodin hoitamisen ohessa täällä käyn, lähinnä lukemassa.

pähkinäinen ei kirj.
kotiäiti :)
ja kone mulla on päivät auki ja kaksi sivua myös, facebook ja 2plus :laug: sitten aina ohikulkiessa tulee kurkattua.. ai minäkö nettiriippuvainen? en suinkaan.... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen ei kirj.;21895028:
kotiäiti :)
ja kone mulla on päivät auki ja kaksi sivua myös, facebook ja 2plus :laug: sitten aina ohikulkiessa tulee kurkattua.. ai minäkö nettiriippuvainen? en suinkaan.... ;)
Heh, mulla on melkolailla sama juttu, koko päivän oon online, se tosin on eri asia kuinka tässä ehtii istumaan.. :)

Mä olen eläkkeellä, eli oon päivät kotona ja tyttö eskarissa. Mulla on kone koko ajan päällä, mutta puuhailen samalla kaikkea muutakin.. Iltasin tulee palstailtua enemmän, varsinkin jos töllöstä ei tuu mitään.
Ja mähän en ole nettiriippuvainen :D

Millä ajalla milloinkin. Kotona ollessa saattaa kone olla pitkää päivää auki ja siinä käväistyä aina tilanteen sopiessa. Joskus töissä (hiljaiset yövuorot) tai työmatkoilla, kännykän kautta milloin missäkin. Tänään esim vapaapäivä ja lapset hoidossa, olen tässä aamusesta selaillut nettiä muissa tarkoituksissa ja välissä käväissyt täälläkin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä