N
"Neith"
Vieras
siis jumalauta tekee tiukkaa olla sanomatta pahasti... |O
kaverini tietää että meillä on vaikeuksia saada lasta, ja kun se kertoi raskaudestaan niin oli kovasti varovainen jne. ja silloin sanoin että asia on ok, että ei ole mitään ongelmaa mun puolelta jne. ja ei oikeasti ole itse siitä raskaudesta..
mutta minen jaksa joka päivä puhua puhelimessa ja kuunnella kun toinen valittaa 30 kertaa kuinka hällä on paha olo, kuinka vois jo olla ohi koko raskaus, voisko jo synnyttää
että kuinka on kamalaa ja kyllästyttää jne.
se on viikolla 6 että siinä mielessä vois ihan hitusen rauhottua.. se on kertonut suurinpiirein kaikille jo raskaudestaan, ja sitä ulisee kun on paha olo..
saikkuakin se on jo hakenut kun ei töissä voi olla kun on paha olo..
ja minen ennää jaksa |O
kaverini tietää että meillä on vaikeuksia saada lasta, ja kun se kertoi raskaudestaan niin oli kovasti varovainen jne. ja silloin sanoin että asia on ok, että ei ole mitään ongelmaa mun puolelta jne. ja ei oikeasti ole itse siitä raskaudesta..
mutta minen jaksa joka päivä puhua puhelimessa ja kuunnella kun toinen valittaa 30 kertaa kuinka hällä on paha olo, kuinka vois jo olla ohi koko raskaus, voisko jo synnyttää
että kuinka on kamalaa ja kyllästyttää jne.
se on viikolla 6 että siinä mielessä vois ihan hitusen rauhottua.. se on kertonut suurinpiirein kaikille jo raskaudestaan, ja sitä ulisee kun on paha olo..
saikkuakin se on jo hakenut kun ei töissä voi olla kun on paha olo..
ja minen ennää jaksa |O