Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:oota vain kun ne menkat alkaa.. ni se oli varmasti sitten keskenmeno
Pariin tällaseen tapaukseen olen törmännyt :ashamed: Olivat niin varmoja, että nyt tärppäsi ja kun menkat alkoivat niin olivat niin kipeitä ja vuosivat niin kovasti, että ihan varmana oli keskenmeno, eikä tavan menkat. Toisaalta huvitti, mutta kuitenkin säälitti toisen aito suru niin paljon, ettei viittinyt mitään sanoa...