voi kaikkea sitä kuuleekin! haha kaveri on niiiiiin raskaana että ei tosikaan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi elämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
oota vain kun ne menkat alkaa.. ni se oli varmasti sitten keskenmeno

Pariin tällaseen tapaukseen olen törmännyt :ashamed: Olivat niin varmoja, että nyt tärppäsi ja kun menkat alkoivat niin olivat niin kipeitä ja vuosivat niin kovasti, että ihan varmana oli keskenmeno, eikä tavan menkat. Toisaalta huvitti, mutta kuitenkin säälitti toisen aito suru niin paljon, ettei viittinyt mitään sanoa...
 
Mulla kanssa yksi tuommoinen kaveri muuten.. Sitten kerroin yhdestä tutustani joka oli huomannut olevansa raskaana viikolla 9, kaveri parkaisi silmät pyöreinä "Siis eikö se tunne omaa kehoaan lainkaan?!?!?".
 
Auts!
Toivottavasti ei karise ruusunpunat silmiltä, jos joutuukin muutaman kierron yrittämään. :/
 
kyllä mä olin tässä raskaudessa viikko ovulaatiosta varma et olen raskaana. Olo oli erilainen ja oireita oli erilaisia ku menkkakierrossa. En kehdannut kellekään puhua ennen ku alkoi näkyä testissä. Kerkesin oppia tuntemaan kroppani hyvin kun yritysaika oli pitkä :-)
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä