A
AP
Vieras
paljastanpas seikan, etten ite ole tuo mahdollinen kateellinen henkilö, vaan olin pistänyt kirjoitukseni "Päälaelleen" sillä toisinaan ihmettelen ystäväni käytöstä... on mulle rakkain ystävä ja mäkin hänelle..mutta on alkanu muutama vuos sitten käyttäytyy hieman oudosti niin ajattelin tuota mahdollisuutta sitten että oiskohan kateellinen jos ite joutuu kauheesti raataan ja meillä helpompaa..ite haluaisin niin kovasti tehdä enemmänkin töitä ja saada sen vakipaikan et itsetuntoonkin jo vaikuttaa
ite on ton kaiken puhunu mulle mitä tohon kirjoitin -sen vuoksi kirjoitin toisinpäin sillä muute olisin saanut hirveet haukut :-D mut nyt sainkin sitten syyttä itelleni haukut että olen kateellinen ja että ei osata pitää taloutta kurissa yms. voin ystävästäni sanoa että ovat todella tarkkoja rahasioista, mutta on asunto -ja auto -ja remonttilainat yms eikä palkka ole kovinkaan kummoinen vaikka kaverini tekisi joskus sunnuntainakin töitä... no pitihän se taas yhden viikon palkatonta vapaata taas -kun oli juhannuksen raatanu töissä!
(en käsitä mikä järki siinäkin, mut kaippa siitä sai sitten vähän lomarahojakin, kun oli mennyt työpaikka vaihtoon kesken kauden)