Nyt ne sitten tulee julki, ne mistä on vuosi puhuttu... sisäpiirit opcorn: odotan innolla niiden ruotimista!Täytyy varmaan alkaa äkkiä kerätä hirvee kaverimäärä profiiliin, muuten on palsta-luuseri :vampire:
Ollaanko kamuja?Täytyy varmaan alkaa äkkiä kerätä hirvee kaverimäärä profiiliin, muuten on palsta-luuseri :vampire:
Toi popparihymiö on ehdottoman hyvä uudistusNyt ne sitten tulee julki, ne mistä on vuosi puhuttu... sisäpiirit opcorn: odotan innolla niiden ruotimista!
Kyllä mulla oli viestit ihan paikoillaan, menin vaan tonne kohtaan viestit ja klikkasin saapuneet. Siel oli kaikki uudet ja vanhat odottelemas mua=)Mä en myöskään päässyt omiin viesteihini. Yksityisviestit vissin katosi?
mä en tykkää :vampire:Mä tykkään uudistuksesta
Löysin yksärit, mutta mulla ei oo oikeuksia omiin viesteihini...Mä en myöskään päässyt omiin viesteihini. Yksityisviestit vissin katosi?
Tosta sun avattaren alta vasemmalta:wave:Mistä sen näkee koska on rekkautunut?
nikin perässä tuo vihree pallo.Mistä sen näkee koska on rekkautunut?
Joo, löysin, mutten pääse katsomaan omia viestiketjuihin kirjoitettuja viestejä (ei oo oikeuksia): /Kyllä mulla oli viestit ihan paikoillaan, menin vaan tonne kohtaan viestit ja klikkasin saapuneet. Siel oli kaikki uudet ja vanhat odottelemas mua=)
Liian helpos paikas! Näköjään 6 vuotta oon ollut täällä rekkautuneena.Tosta sun avattaren alta vasemmalta:wave:
...kertoo ilmeisesti koska ko. henkilö on online, eli pääsee harmaat vielä paremmin rääpii päätänsä "sä oot ollu koko päivän palstalla, missäs sun lapses on" tyyliin..Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21883461:nikin perässä tuo vihree pallo.
Joo Kyttääjät pääsee loistamaan. :xmas:...kertoo ilmeisesti koska ko. henkilö on online, eli pääsee harmaat vielä paremmin rääpii päätänsä "sä oot ollu koko päivän palstalla, missäs sun lapses on" tyyliin..
Ja minä vaan kuukauden nuorempi kuin sinä.Liian helpos paikas! Näköjään 6 vuotta oon ollut täällä rekkautuneena.
:hug: Miksi huono päivä?On muuten huono tuo lainauksen kursivointi, paljon vaikeempi lukea. Mössöä. Joo, kitikitivalivali, on ollu aivan h*lvetin huono päivä joten voin hyvillä mielin nyt purkaa kaiken ketutuksen tähän typerään uudistukseen!
Huomasin saman.Ja minä vaan kuukauden nuorempi kuin sinä.
JooOllaanko kamuja?