Oletteko katsoneet profiilianne?

Juuri yritin siihen tutustua mutta se on niin sekava:rolleyes:

Ja kun yritin katsoa niitä aloitettua viestiketjuja niin mulla ei ole niihin käyttöoikeutta.:O Enkö mä saa nähdä omia kirjoitetuja viestejäni?:O

Viimeksi muokattu:
Menee ehkä tovi, tai viisitoista että opin tätä käyttämään ja kieltämättä melko sekavaa ainakin näin äkkiseltään katottuna. Toivottavasti kaikki tämä ns. ylimääräinen ei hidasta palstaa pahasti :)

Kaveripyyntöjen totaaliestämiseen ei taida olla toimintoa. Kaipaisin. :(

En haluaisi tuottaa pahaa mieltä varsinkaan niille ihmisille, jotka olen palstalta livenä tavannut, mutta toisaalta mulla on jo yksi naamakirjatili. Täällä palstalla en halua verkostoitua.

Liian trendikäs, vanha oli ihan hyvä. Tottuuhan tähän mutta ilmankin olisi pärjätty. Tuntuu hitaammalta ja vaikeammalta käyttää kun on niin paljon enemmän tavaraa. Toi profiili on jo liikaa..

Ottaako joku muu tolkkua noista uusista kirjekuorista? Ei ymmärrä..

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;21883221:
Kaveripyyntöjen totaaliestämiseen ei taida olla toimintoa. Kaipaisin. :(

En haluaisi tuottaa pahaa mieltä varsinkaan niille ihmisille, jotka olen palstalta livenä tavannut, mutta toisaalta mulla on jo yksi naamakirjatili. Täällä palstalla en halua verkostoitua.
Todellakin!

On muuten huono tuo lainauksen kursivointi, paljon vaikeempi lukea. Mössöä. Joo, kitikitivalivali, on ollu aivan h*lvetin huono päivä joten voin hyvillä mielin nyt purkaa kaiken ketutuksen tähän typerään uudistukseen!

Aika monimutkainen on ja tökkii mut tää onkin betaversio jos oikein ymmärsin :/.. Kiva on tuo omaprofiilikuva, siis avatar :D :D Ja jos todella iiiihan kaikki omat viestit löytää mitä on kirjoittanut niin se on turha mun mielestä.. :ashamed: :D

Yhteistyössä