Jep =)jee..lol poppari hymiö tuli..
mut muuten kyl ihan saakelin persiistä tää uudistus... wannabe face tyyliä? kaverilistaa ja kaikkee..
LöytyyLöytyykö profiilista enään viestejä joihin on vastannut?
Sieltä löytyy ihan kaikki sun viestit, siitä asti kun olet tänne alkanut kirjoitella... (vitsit mä olen ollut tyhmä pari-kolme vuotta sitten )Löytyykö profiilista enään viestejä joihin on vastannut?
Kiitos Hetki sitten kun katoin niin mitään en löytänyt. Olikohan siksi kun tämän uudistuksen jälkeen en mitään ollu kirjoittanut..Löytyy
Nyt kyllä kerrot missä ne on!! EN mä löytänyt :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV;21883028:Sieltä löytyy ihan kaikki sun viestit, siitä asti kun olet tänne alkanut kirjoitella... (vitsit mä olen ollut tyhmä pari-kolme vuotta sitten )
Todellakin!Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;21883221:Kaveripyyntöjen totaaliestämiseen ei taida olla toimintoa. Kaipaisin.
En haluaisi tuottaa pahaa mieltä varsinkaan niille ihmisille, jotka olen palstalta livenä tavannut, mutta toisaalta mulla on jo yksi naamakirjatili. Täällä palstalla en halua verkostoitua.