No en. En tiedä, miten imetys sitten aikanaan tulee sujumaan. Mitä sillä muuten on väliä, jos alkaa roikkua? Voihan niihin sitten täytettä laitattaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pelkäätkö, että tissit alkaa roikkua raskauden jälkeen? =)
Mikä siinä sinua ihmetyttää? Onhan niitä hyvin nuoriakin, jotka ovat raskaana. Joku 13 v. on kyllä vähän surullinen tapaus. Mutta jos 50 v. pitää itsestään hyvää huolta, niin miksikäs ei.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oikeesti?
No, ei varmasti ole! Lue biologian kirjat uudestaan.Alkuperäinen kirjoittaja l:Onko luomuraskaus?
Ulkomailla, maata en mainitse. Lahjamunasolun avulla raskauduin.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Missä maassa keinohedelmöitys tehtiin ja miten?
En osaa tarkasti sanoa, itse sain esikoisen 30-vuotiaana ja kauhistuttaisi ajatus että siitä vielä 20 vuotta eteenpäin olisin raskaana. Nyt 32-vuotiaana mietin jo että olenko liian vanha hankkimaan lisää lapsia... Onks omilla munasoluilla? Pelkäätkö saavasi vammaisen lapsen?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mikä siinä sinua ihmetyttää? Onhan niitä hyvin nuoriakin, jotka ovat raskaana. Joku 13 v. on kyllä vähän surullinen tapaus. Mutta jos 50 v. pitää itsestään hyvää huolta, niin miksikäs ei.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oikeesti?
Olen pitkäikäistä sukua. Kohtuullisen terve myös.Alkuperäinen kirjoittaja karvatonkoira:Eli kun sun lapsi on 20 sä olet 70 =) Toivotan sulle pitkää ikää ja onnelista elämää :wave:
Kuten sanoin, lue biologian kirjat uudestaan. Kromosomihäiriöt jne.Alkuperäinen kirjoittaja tä:Miksei voisi olla luomu? Nainenhan voi olla hedelmällinen niin kauan kuin menkat tulee.
On ollut paljon vaikeuksia saada lapsi.Alkuperäinen kirjoittaja -:Miksi et hankkinut lasta aikaisemmin? Etkö halunnut?
Olen parisuhteessa, mieheni siittiöillä.Alkuperäinen kirjoittaja dd:oletko parisuhteessa? kenen siittiöillä lapsi tehty?
No eihän nuo kromosomihäiriöt jne. estä tulemasta raskaaksi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kuten sanoin, lue biologian kirjat uudestaan. Kromosomihäiriöt jne.Alkuperäinen kirjoittaja tä:Miksei voisi olla luomu? Nainenhan voi olla hedelmällinen niin kauan kuin menkat tulee.
Minunkin lapseni voi olla helppo ja kiltti. Sitähän ei tiedä etukäteen.Alkuperäinen kirjoittaja onnea teille:Kuinkas luulet jaksavasi murkun kanssa. Itse sain 4-kymppisenä kuopukseni, helppo ja kiltti. Yökyöpeli olen itsekin, onneksi. Muuten voisi olla ongelmia valvomisessa mutta lähdemme aina yhtä aikaa.
Sinä olet jo eläkeiässä lapsen murkkuikänä. Mutta ei siinä mitään. Onnea vain, voithan olla ihan toimelias.