Kummallisin seksikokemuksenne?

  • Viestiketjun aloittaja misu
  • Ensimmäinen viesti
jooh
No kerran lähdettiin baarista jatkoille miespuolisen kaverin kämpille, mukaan tuli yks varattu mies jonka kanssa olin hommaillu silloin tällöin. Päädyttiin sängylle, mä selällään ja kaverimies nuoli mua ja tää varattu mies oli hajareisin mun päällä ja mä otin siltä suihin. Oli sillä kaverilla varmaan kivat maisemat katella toisen miehen peppua sieltä jalkopäästä :D Sit kun tää kaverimies lähti hakeen kaupasta juotavaa lisää, me pantiin ihan urakalla tän varatun miehen kanssa sen sängyssä. Oi noita hulluja aikoja.

No, siitä ei sen jälkeen olla puhuttu, kavereita ollaan edelleen kaikki ja tää varattu mies eros ja me saatiin lapsi mut erottiin mekin sit kuitenkin.
 
heh
Iskin miehen baarista ja lähettiin jatkoille panot mielessä. Olin tosi tuiskeessa. No, kotona tyyppi riisu housut ja mä sanoin sille iha pokkana, et liian pieni en anna. No, tyyppi sit läks..
 
sarjassa omituisuuksia
kaverin kanssa päädyttiin helpottamaan pulaa.. Tällä oli kalu, jossa terska oli varmaan kolme kertaa vartta paksumpi. Siis tyyliin pekka töpöhäntä, jossa kalle kyykankaanpäästä haukkaa monnia hännästä.. Repesin, en ollu sellaseen aiemmin törmänny, enkä kyllä jälkeenpäinkään..
 
Sienimettällä
Alkuperäinen kirjoittaja sarjassa omituisuuksia:
kaverin kanssa päädyttiin helpottamaan pulaa.. Tällä oli kalu, jossa terska oli varmaan kolme kertaa vartta paksumpi. Siis tyyliin pekka töpöhäntä, jossa kalle kyykankaanpäästä haukkaa monnia hännästä.. Repesin, en ollu sellaseen aiemmin törmänny, enkä kyllä jälkeenpäinkään..
Siis tattimallia parhaimmillaan. :D

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Iskin miehen baarista ja lähettiin jatkoille panot mielessä. Olin tosi tuiskeessa. No, kotona tyyppi riisu housut ja mä sanoin sille iha pokkana, et liian pieni en anna. No, tyyppi sit läks..
Sinulla on huonot käytöstavat eikä kummallista seksikokemusta mistä tässä ketjussa on kyse.
 
emme me kerro keitä olemme
Kummasti kaikki kirjautuneet ulos ja kirjoitetaan tuntemattomana...
No, me suomalaiset ei olla seksissä tunnetusti niin kauheen avautumis intoisia =D

verhot kiinni & valot poisja sitärataa
 
ev
mun exällä oli tapana murista kun nuoli minua, se heilutteli päätään puolelta toiselle ja murisi. se oli ihan kamalaa! se oikeesti luuli että se tekee hyvää ja on ihanaa. YÖK! se myös hoki aina pannessaan "sul on ihana vittu. vittu sul on ihana kiree pillu" mun teki mieli huutaa että pää kiinni ja hoida hommas!

yksi nuoruuden seksikumppani halusi olla hellä, aiiiiivan liian hellä. se aloitti homman vaan sivelemällä mua. alkuun se olikin mukavaa, tykkään olla paijattavana. mutta se vaan jatkui, ja jatkui.... ja jatkui...... ja vaan jatkui.... yritin saada hommaa jo käyntiin muuten, mutta ei. hän halusi olla hellä. sinällään ihanaa, mutta mä en jaksa mitään tunnin paijaus sessioita. no, lopulta tämä mies kömpesi päälleni ja homma alkoi. ja loppui 2 työntöä myöhemmin. oli aikas herkkä tapaus...

onhan noita jotain pikkuisia tarinoita tapahtunut. oi niitä nuoruusvuosia, muttaa aika "lällyä" menoa ollut verrattuna täällä olleisiin juttuihin.
 
oh dear
pokasin miehen junan ravintolavaunusta ja sekstasimme hytissä kuin pienet eläimet. Hiton tyhmää ja vastuutonta nyt kun isompana mietin. Tosin lälly juttuhan tää obn muiden juttuhin, mutta mulle aika extreme ja näin jälkeen päim kaduttava teko.
 
vieras
En kehtaa nimelläni kirjoittaa.

Hoipertelin kerran kapakkireissulta kotiin ja pokasin postinjakajan. Raahasin sen kämpilleni ja tehtiin SE. Sitten poika läks jatkamaan töitään. Sen koommin ei olla tavattu. Vieläkin hävettää.
 
heeeheeee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En kehtaa nimelläni kirjoittaa.

Hoipertelin kerran kapakkireissulta kotiin ja pokasin postinjakajan. Raahasin sen kämpilleni ja tehtiin SE. Sitten poika läks jatkamaan töitään. Sen koommin ei olla tavattu. Vieläkin hävettää.
Voi jee, tää oli kyllä speciaali keissi!
 
nojoo
Minä ja yks tyyppi paneskeltiin partsilla. Ei kai siinä muuten mitään, mutta asunto oli alakerrassa ja viereisen talon parvekkeilta suora näkymä.. ja oltiin ihan selvinpäin.
 
elämä
Suurin osa sentään on saanut, kun on ollut tarkoitus. Seurustelin aikanaan mielestäni syötävän suloisen ja hyvännäköisen nuorenmiehen kanssa. Oltiin puhuttu seksistä, mut ei vielä tehty mitään suutelua kummempaa. Mun luona sit kerran alettiin hyväillä ja suudella. Kesken kaiken toinen pomppasi pystyyn, et "nyt se kellarinkunkku heräsi"... Niin, ja kaverin piti olla "erittäin kokenut"...
 
ööök
Alkuperäinen kirjoittaja elämä:
Suurin osa sentään on saanut, kun on ollut tarkoitus. Seurustelin aikanaan mielestäni syötävän suloisen ja hyvännäköisen nuorenmiehen kanssa. Oltiin puhuttu seksistä, mut ei vielä tehty mitään suutelua kummempaa. Mun luona sit kerran alettiin hyväillä ja suudella. Kesken kaiken toinen pomppasi pystyyn, et "nyt se kellarinkunkku heräsi"... Niin, ja kaverin piti olla "erittäin kokenut"...
yök
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja elämä:
Suurin osa sentään on saanut, kun on ollut tarkoitus. Seurustelin aikanaan mielestäni syötävän suloisen ja hyvännäköisen nuorenmiehen kanssa. Oltiin puhuttu seksistä, mut ei vielä tehty mitään suutelua kummempaa. Mun luona sit kerran alettiin hyväillä ja suudella. Kesken kaiken toinen pomppasi pystyyn, et "nyt se kellarinkunkku heräsi"... Niin, ja kaverin piti olla "erittäin kokenut"...
:eek: :LOL: :LOL: Annoitko kunkulle :whistle:
 
lakimies
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
onko teidän mielestä törkeää? siis on mutta tapahtui siis mulle. sammuin jonkun baari-illan jälkeen ja silloinen poikakaverini pani mua perseeseen. oli kiva herätä aamulla kun sinne sattui. tuli sellainen olo kuin olisi raiskattu.
se oli vain hyväksikäyttö, ei raiskaus, jos poikaystävä ei tarkoituksella juottanut sinua sammuksiin asti.
 

Yhteistyössä