vr
Panin joskus paikallisjunan vessassa semmosen jätkän kans ku olin tutustunut vast äsken rautatieasemalla..mul oli vielä menkat tuolloin.Niin me oltiin siellä ku koirat ja yhtäkkiä oltiinki jo perillä..
Kumpi oli parempiAlkuperäinen kirjoittaja lutka:Kostean baari-illan jälkeen menin jatkoille yhden jätkän kanssa. Tottahan toki tuli harrastettua seksiä, mutta ennen sitä olin pannu sen kaveriakin, suunnilleen varttia aikaisemmin ja samassa talossa.
Kuinka monelle? Tuliko ne kaikki?Alkuperäinen kirjoittaja hmh:Nuorena tuli annettua monelle jätkälle peräkkäin, siis oikeasti, joskus ne ihan odotti vuoroaan... Oli aika likainen olo...
Ei tarvitse katua muuta kuin sitä että kuski jäi ilman. Olisit nyt edes suikkiin ottanut siltäkin. No ensi kerralla sitten.Alkuperäinen kirjoittaja noloa:Ajelin kahden miespuolisen kaverini kanssa pakettiautolla kotiinpäin ja istuin siinä niiden välissä.. annoin sen toisen mennä mun mekon alle sormeileen ja otin siltä suihin ja se yks vaa yritti siinä ajaa.. en tiä mikä muhun meni. sitä olen kokemusta olen oikeesti hävennyt ja katunut.
Voi itku, mä nauran täällä ihan kippurassa...Alkuperäinen kirjoittaja Monia:-yks hoki IHAN KOKO AJAN että vielä mä kerran vetäsen, tän kerran vetäsen, kohta mä oon vetässy, sit mä oon vetässy JA AAAAAAH; nyt sen vetäsin :X
Eka, ihan kirkkaasti. Se toka jotenki aneli koko ajan, "saanko niin ja saanko näin"Alkuperäinen kirjoittaja d:Kumpi oli parempiAlkuperäinen kirjoittaja lutka:Kostean baari-illan jälkeen menin jatkoille yhden jätkän kanssa. Tottahan toki tuli harrastettua seksiä, mutta ennen sitä olin pannu sen kaveriakin, suunnilleen varttia aikaisemmin ja samassa talossa.
No ei kyllä! Naurattaa!Alkuperäinen kirjoittaja k:Kiihottaako ketään muuta nää jutut?
Jooooooooooooooooh!Alkuperäinen kirjoittaja k:Kiihottaako ketään muuta nää jutut?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Baarista lähdin yhden jätkän mukaan ja mentiin hänen luokseen ja harrastettiin seksiä ihan kunnolla aamuun asti. Ajattelin että mikäpä siinä kun on tuntematon mies ja yhdenillanjuttu. Voihan sitä sinkkuna kaikkee tehä.
No ei mennyt kauan ku muutiin siihen naapurikämppään, en edes muistanut enää koko juttua enkä ollut ihan varma talostakaan missä oli oltu.
Kyllä meinas sen jätkän naama venähtää ku näki mut...muuttavan naapuriin.
Kerran tais olla sillai että yhden kanssa panin ja kaks muuta ootti muna kädessä vuoroaan, olivat toisessa huoneessa kylläkin... Ja joskus niin että yks lähti ja toinen tuli jne...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka monelle? Tuliko ne kaikki?Alkuperäinen kirjoittaja hmh:Nuorena tuli annettua monelle jätkälle peräkkäin, siis oikeasti, joskus ne ihan odotti vuoroaan... Oli aika likainen olo...
Ei kiihota, mutta mulle tulee kauhea myötähäpeä. On itselläkin jotain noloja kokemuksia menneiltä vuosilta, mutta en kyllä halua niitä muistella...Alkuperäinen kirjoittaja k:Kiihottaako ketään muuta nää jutut?
mä en tiiä oisinko pystyny olee nauramatta "kun raketti ois lauennut"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi itku, mä nauran täällä ihan kippurassa...Alkuperäinen kirjoittaja Monia:-yks hoki IHAN KOKO AJAN että vielä mä kerran vetäsen, tän kerran vetäsen, kohta mä oon vetässy, sit mä oon vetässy JA AAAAAAH; nyt sen vetäsin :X
Mun mielestä joku vastaava ketju on ollut ennenkin, ja siellä joku kertoi miehestä joka HUUSI just ennen tulemista "Nyt tää raketti laukeaa!"...
kiva..Alkuperäinen kirjoittaja hah:kerran oltiin poikaystävän=nykyinen mies kanssa iltaa viettämässä hänen kaverin luonaan ja siinä sitten väki väheni ja lopulta oltiin kolmistaan vetelemässä jotain tequila pullon loppua ihan lärveissä... oma mies meni käymään vessassa, niin mä sitten jostain kumman syystä aloin ottaa hänen kaveriltaan poskeen ja ku mies tuli vessasta niin liittyi joukkoon iloiseen
lopputulos oli aika kostea kolmenkimppa molempiin reikiin ja mulla muistikuvat aika heikot!!! seuravana aamuna lähettiin yhdessä pitsalla ja eipä ole asiasta sen koommin keskusteltu.
voi teini-elämä sentään
Haha!Alkuperäinen kirjoittaja jep:Poikakaveri oli Tilkassa ja kävin siellä häntä katsomassa, alakerran (kellarikerros?) käytävä oli aivan autio. Jotenkin toivon ettei siellä autiolla sairaalan käytävällä ollut mitään tallentavaa valvontakameraa...
No hyi vittu. Mä olisin taatusti vetässy tollasta sikaa kuonoon! :x :x :xAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Heräsin kerran uskomattomasta humalatilasta,ku sama tyyppi,jonka kans lähdin jatkoille pani mua:O