Lapsena 80-luvulla???

• Viestiketjun aloittaja muita?
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja vm-76:
Mistä lie tuli mieleen ne kirjekaverit ympäri maailmaa mitä opettajat jakoi koulussa. Mikä ihme systeemi se oli. Joku lappu missä oli jonkun tuntemattoman ihmisen tiedot jolle sitte kirjoteltiin....Oliks se joku organisaatio mihi liityttiin?
mullakin oli Ranskasta Jean =)
Ja mulla Italiasta Concetto :D
Ja mulla Brasiliasta Tatiana, Italiasta Andrea, Saksasta Yvonne (hänen kanssaan soitellaan & jutellaan netissä edelleen ahkerasti :) ), Ghanasta Jack joka lähetti mulle hamekangasta ja kosi mua :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me hypittiin narua, ja twistiä paljon koulussa. Heti kun lumet suli, niin twistit otettiin kouluun mukaan.

Luettiin Lotta- ja Tiina-sarjat.
Oi, Tiina-kirjat oli niin ihania! Ja parasta oli, että Anni Polvan lapsenlapsi oli meidän luokalla :)

vieras
Lasten kirjat, joissa oli monta erilaista vaihtoehtoa miten kirja päättyy. 'Jos päätät kiivetä kalliolle, siirry sivulle 56. Jos jatkat matkaasi eteenpäin, siirry sivulle 14'.

vieras
Ja otsiksen permanentti ja pehmennys!!! Hahhahhaa, muistan kun mun parhaalla kamulla oli permanentti otsiksessa ja tasapitkät paksut hiukset. Mulla oli lyhyt tukka ja hiirenhäntä! Ja persikanväriset kokovartalolasit!

-80 mäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Alkuperäinen kirjoittaja -80 mäkin:
Mikä se oli se laku tai salmiakki toffee?Muistaakseni oransissa paperissa ja ihan littee,olisko ollu joku merirosvon kuva paperissa...Se oli niin hyvää!
Black Pete! Voi elämä että se oli hyvvää.
Niin oli...mä oon niin monesti muistellu ku sisko pisti mut hakee niitä kiskalta jotta sai hetken olla kaksin poikaystävän kans :)

vieras
Muistatteko ne väritabletit? Kun hammashoitaja tuli koululle ja sitten pureskeltiin käytävässä niitä väritabletteja ja hoitaja tarkisti, onks hampaat hyvin pesty! Meidän luokalla oli hammaslääkärin poika, joka aina oksensi kyseisen toimenpiteen seurauksena :D

Ja otsiksen permanentti ja pehmennys!!! Hahhahhaa, muistan kun mun parhaalla kamulla oli permanentti otsiksessa ja tasapitkät paksut hiukset. Mulla oli lyhyt tukka ja hiirenhäntä! Ja persikanväriset kokovartalolasit!
:D
Mulla oli kans tosi paksut hiukset. Niihin sitten laitettiin permis ja leikattiin polkka, eikä ohennettu... Lopputuloksen voi vain kuvitella. :LOL:

J-t harmaana
Syntynyt -78 ja muistan ku oli muotia jättää niskaan sellanen häntä, kun leikattii tukka lyhyeksi :) Sitte neonväriset koulureput ja topptakit, puoleensääreen rullatut farkunpuntit, hajukumit, magneettipenaalit, joissa älyttämästi luukkuja, punainen smurffilimsa jne.

Ja telkkarista Dallas, Dynastia, Ritari Ässä, V, lastenohjelmista Jaki ja Nuka, Pätkis, TaoTao, Peukaloisen retket, Maija Mehiläinen......

Voi ku tänäpäivänäki tulisi sellaisia lastenohjelmia ku silloin, eikä näitä Prätkähiiriä, Ninjaturtleseita ja muutenki kauhean väkivaltaisia (lasten)ohjelmia....

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Lasten kirjat, joissa oli monta erilaista vaihtoehtoa miten kirja päättyy. 'Jos päätät kiivetä kalliolle, siirry sivulle 56. Jos jatkat matkaasi eteenpäin, siirry sivulle 14'.
nää oli huippuja :LOL:
Ja ne missä kirjan pystyi kääntämään nurinpäin, ja sitten esim. pojan tarina oli lopusta alkuun. Ja mitä ne oli, hevos- ja ponikirjat. Hevostyttö tms.?

Alkuperäinen kirjoittaja J-t harmaana:
Ja telkkarista Dallas, Dynastia, Ritari Ässä, V, lastenohjelmista Jaki ja Nuka, Pätkis, TaoTao, Peukaloisen retket, Maija Mehiläinen......

Voi ku tänäpäivänäki tulisi sellaisia lastenohjelmia ku silloin, eikä näitä Prätkähiiriä, Ninjaturtleseita ja muutenki kauhean väkivaltaisia (lasten)ohjelmia....
Maija Mehiläinen, Peukaloisen retket ja Tao Tao ainakin tulee/tuli ihan jokin aika sitten. Samoin Smurffit, jotka oli mun suosikkeja Pätkiksessä. Matti ja Miisu tulee myös.
Piilomaan pikku aasia kaipaan :heart:

Yhteistyössä