Ai niin kun tällänenAlkuperäinen kirjoittaja delfis:Ja ne permanentit naisilla. Tukka teki pään tuplasti suuremmaksi.
Ai niin kun tällänenAlkuperäinen kirjoittaja delfis:Ja ne permanentit naisilla. Tukka teki pään tuplasti suuremmaksi.
Just tällanen, mut tää ei oo vielä paha.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ai niin kun tällänenAlkuperäinen kirjoittaja delfis:Ja ne permanentit naisilla. Tukka teki pään tuplasti suuremmaksi.
Ja mulla Brasiliasta Tatiana, Italiasta Andrea, Saksasta Yvonne (hänen kanssaan soitellaan & jutellaan netissä edelleen ahkerasti ), Ghanasta Jack joka lähetti mulle hamekangasta ja kosi muaAlkuperäinen kirjoittaja Jenis:Ja mulla Italiasta ConcettoAlkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:mullakin oli Ranskasta Jean =)Alkuperäinen kirjoittaja vm-76:Mistä lie tuli mieleen ne kirjekaverit ympäri maailmaa mitä opettajat jakoi koulussa. Mikä ihme systeemi se oli. Joku lappu missä oli jonkun tuntemattoman ihmisen tiedot jolle sitte kirjoteltiin....Oliks se joku organisaatio mihi liityttiin?
Oi, Tiina-kirjat oli niin ihania! Ja parasta oli, että Anni Polvan lapsenlapsi oli meidän luokallaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Me hypittiin narua, ja twistiä paljon koulussa. Heti kun lumet suli, niin twistit otettiin kouluun mukaan.
Luettiin Lotta- ja Tiina-sarjat.
Niin oli...mä oon niin monesti muistellu ku sisko pisti mut hakee niitä kiskalta jotta sai hetken olla kaksin poikaystävän kansAlkuperäinen kirjoittaja Jenis:Black Pete! Voi elämä että se oli hyvvää.Alkuperäinen kirjoittaja -80 mäkin:Mikä se oli se laku tai salmiakki toffee?Muistaakseni oransissa paperissa ja ihan littee,olisko ollu joku merirosvon kuva paperissa...Se oli niin hyvää!
nää oli huippujaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Lasten kirjat, joissa oli monta erilaista vaihtoehtoa miten kirja päättyy. 'Jos päätät kiivetä kalliolle, siirry sivulle 56. Jos jatkat matkaasi eteenpäin, siirry sivulle 14'.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja otsiksen permanentti ja pehmennys!!! Hahhahhaa, muistan kun mun parhaalla kamulla oli permanentti otsiksessa ja tasapitkät paksut hiukset. Mulla oli lyhyt tukka ja hiirenhäntä! Ja persikanväriset kokovartalolasit!
Ne oli ihania!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lasten kirjat, joissa oli monta erilaista vaihtoehtoa miten kirja päättyy. 'Jos päätät kiivetä kalliolle, siirry sivulle 56. Jos jatkat matkaasi eteenpäin, siirry sivulle 14'.
Ja ne missä kirjan pystyi kääntämään nurinpäin, ja sitten esim. pojan tarina oli lopusta alkuun. Ja mitä ne oli, hevos- ja ponikirjat. Hevostyttö tms.?Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:nää oli huippujaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Lasten kirjat, joissa oli monta erilaista vaihtoehtoa miten kirja päättyy. 'Jos päätät kiivetä kalliolle, siirry sivulle 56. Jos jatkat matkaasi eteenpäin, siirry sivulle 14'.
Maija Mehiläinen, Peukaloisen retket ja Tao Tao ainakin tulee/tuli ihan jokin aika sitten. Samoin Smurffit, jotka oli mun suosikkeja Pätkiksessä. Matti ja Miisu tulee myös.Alkuperäinen kirjoittaja J-t harmaana:Ja telkkarista Dallas, Dynastia, Ritari Ässä, V, lastenohjelmista Jaki ja Nuka, Pätkis, TaoTao, Peukaloisen retket, Maija Mehiläinen......
Voi ku tänäpäivänäki tulisi sellaisia lastenohjelmia ku silloin, eikä näitä Prätkähiiriä, Ninjaturtleseita ja muutenki kauhean väkivaltaisia (lasten)ohjelmia....
Niin ja siirtotatskat joita sai purkasta. Ne aina levis pitkin käsiä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Raaputustarrat, joissa raavittiin kalvon läpi kepukalla ja tarra siirtyi paperille.
Ostin just tytölle noitaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Raaputustarrat, joissa raavittiin kalvon läpi kepukalla ja tarra siirtyi paperille.