?
...
Vieras
Mä tapasin nuoruuden ihastukseni muutama viikko sitten.
Otettiin vähän kuppia meillä.
Se flirttaili silleen hienovaraisesti ja hipaisi muutaman kerran hienovaraisesti.
En ollut kuitenkaan ihan varma että luinko häntä oikein enkä siksi uskaltanut vastata flirttiin.
Nukkui sen yön sohvalla.
Viikko siitä tuli taas istumaan iltaa ja otettiin taas vähän kuppia =)
Jossain vaiheessa kun istuttiin sohvalla juttelemassa silitin häntä reidestä.Niin että sen olisi voinut tulkita myös kaverilliseksi.
Hän otti mua kädestä ja silitteli sitä.
Oli jo aamuyö joten nukkuminen alkoi olla ajankohtaista joten kysyin haluaako nukkua sohvalla vai tulla viereeni.
No viereen halusi =)
Kun oltiin vähän aikaa pötkötelty sängyllä ja kateltu toisiamme silmiin hän suuteli.
Ja siitä se ajatus sitten lähti ja voi taivas!!!
Otettiin vähän kuppia meillä.
Se flirttaili silleen hienovaraisesti ja hipaisi muutaman kerran hienovaraisesti.
En ollut kuitenkaan ihan varma että luinko häntä oikein enkä siksi uskaltanut vastata flirttiin.
Nukkui sen yön sohvalla.
Viikko siitä tuli taas istumaan iltaa ja otettiin taas vähän kuppia =)
Jossain vaiheessa kun istuttiin sohvalla juttelemassa silitin häntä reidestä.Niin että sen olisi voinut tulkita myös kaverilliseksi.
Hän otti mua kädestä ja silitteli sitä.
Oli jo aamuyö joten nukkuminen alkoi olla ajankohtaista joten kysyin haluaako nukkua sohvalla vai tulla viereeni.
No viereen halusi =)
Kun oltiin vähän aikaa pötkötelty sängyllä ja kateltu toisiamme silmiin hän suuteli.
Ja siitä se ajatus sitten lähti ja voi taivas!!!