Miten tehdään aloite seksiin uuden tuttavuuden kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvokaa

Vieras
Olen tapaillut erästä miestä nyt hetken (tunnemme kyllä ennestään) ja seksi voisi olla ajankohtaista, ihme ettei jo ole tapahtunut jo aiemmin. Johtunee siitä, että tunnemme tosiaan ennestään. Mut miten tehdä käytännössä se aloite, miten lähestyä miestä. Pallo on tavallaan mulla, joten mun pitäisi se tehdä, hän kyllä varmasti sitten lähtee hommaan kyllä mukaan. Eli kun vaikka istuskellaan lasillisella jomman kumman luona, niin mikä on hyvä hetki lähestyä ja miten?

Alkuperäinen kirjoittaja Safiiri:
Jos mies on sinusta todella kiinnostunut, niin eiköhän se mies ole aktiivinen. Nyt vaikuttaa siltä, että vain sinä olet kiinnostunut.

Miksi miehen oletetaan tekevän aloitteen.Saattaa olla ujo ja odottaa toisen siirtoa.
Tai epävarma toisen fiiliksistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Safiiri:
Jos mies on sinusta todella kiinnostunut, niin eiköhän se mies ole aktiivinen. Nyt vaikuttaa siltä, että vain sinä olet kiinnostunut.

Ei, kyllä mä tiedän, että on erittäin kiinnostunut, mutta tässä nyt on sellainen tilanne taustalla, että hän kunnioituksesta ja kohteliaisuudesta "voi" lähestyä mua ensin sillä tavalla. Pitkä ja monimutkainen tilanne siis pohjalla.

Ei ne miehet aina käy kiinni vaikka niillä kiinnostas, koska ne ei ole useinkaan varmoja naisesta. Mä olen tapaillu useaa miestä, jotka ei tuntunukaan sitten olevan kiinnostuneita. Jälkeenpäin tulivat sanomaa että oisivat toivoneet muutakin kuin mitä oli. Olin että häh, annoit ymmärtää ettei kiinnosta, kun et ollut aktiivinen. Kuulemma eivät uskaltaneet ja toivoivat että minä olisin jonkun slevemmän vihjeen antanut. Enpä antanu, koska ajattelin että mies tekee aina aloitteen :D

Istu lähelle, ihan alussa jo, silmäpeli, suudelma on se eka askel, ellet uskalla kysyä suoraan että "Mwnnäänkö..." :D

Kannattaa hoitaa noi seksijutut heti kättelyssä pois, niin ei kasva paineet ja odotukset liian suuriksi :D
Mekin heti ekana iltana jo pantiin tulevan mieheni kanssa :heart: kahdeksan vuotta jo yhdessä.

Ootteko vielä pussailleet, tai ylipäänsä tehneet mitään ei-kaverillista?

Mitä itse olen tehnyt aloitteita, niin yleensä siinä vaiheessa kun on kieriskelty aikamme sängyllä suudellen, oon kysynyt silleen leikkisästi, että mennäänkö peiton alle ihan vaan vähäksi aikaa ja otetaan vaatteet pois. Eipä oo kertaakaan onnistunut johtamatta seksiin, mut jos mies ei oikeasti seksiä haluaisi, hän voisi ottaa "kirjaimellisesti" tuon kuitenkin "kasvojaan menettämättä".

Sitä en kyllä minäkään tiedä, miten tehdä aloite suuteluun tai muuhun klähmimiseen, jos mies vaikkapa sohvalla lähemmäs ja lähemmäs siirtymisestä tai jopa samassa sängyssä nukkumisesta huolimatta ei tee yhtään minkäänlaista aloitetta vierekkäin istumista/makaamista läheisempään kontaktiin. :(

Alkuperäinen kirjoittaja no jaa:
Ei ne miehet aina käy kiinni vaikka niillä kiinnostas, koska ne ei ole useinkaan varmoja naisesta. Mä olen tapaillu useaa miestä, jotka ei tuntunukaan sitten olevan kiinnostuneita. Jälkeenpäin tulivat sanomaa että oisivat toivoneet muutakin kuin mitä oli. Olin että häh, annoit ymmärtää ettei kiinnosta, kun et ollut aktiivinen. Kuulemma eivät uskaltaneet ja toivoivat että minä olisin jonkun slevemmän vihjeen antanut. Enpä antanu, koska ajattelin että mies tekee aina aloitteen :D

Istu lähelle, ihan alussa jo, silmäpeli, suudelma on se eka askel, ellet uskalla kysyä suoraan että "Mwnnäänkö..." :D

Juuri näin, kerrankin joku täällä osaa ajatella muutenkin kuin suoraviivaisesti. Nämä jutut kun voivat toisinaan olla kaikkea muuta kuin suoraviivaista ja selkeää.

Suudelmastahan se lähtisi, mut miten mä pääsen luontevasti siihen?:D Kun olen itse hieman ujo, tai lähinnä aloitteen tekeminen on aika haastavaa, vaikka ne siltä muussa toiminnassa ja kanssakäymisessä vaikutakaan..

Alkuperäinen kirjoittaja ei sikaa säkissääää:
Kannattaa hoitaa noi seksijutut heti kättelyssä pois, niin ei kasva paineet ja odotukset liian suuriksi :D
Mekin heti ekana iltana jo pantiin tulevan mieheni kanssa :heart: kahdeksan vuotta jo yhdessä.

miun mies taas sanoi et jos oltais pantu heti, ni olis tullu jatkoja.. Jos olis saanu sellasen käsityksen et panen hetiseltää..

No jos olet ihan varma että hänkin haluaa niin voithan tehdä ihan suoran aloitteen.
Menet hajareisin syliin istumaan,kasvotusten,kun mies istuu vaikka sohvalla,ja suutelet.
Siitähän se lähtee.
Nimimerkillä niin tein eilen ja kyllä kannatti =D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mitä itse olen tehnyt aloitteita, niin yleensä siinä vaiheessa kun on kieriskelty aikamme sängyllä suudellen, oon kysynyt silleen leikkisästi, että mennäänkö peiton alle ihan vaan vähäksi aikaa ja otetaan vaatteet pois. Eipä oo kertaakaan onnistunut johtamatta seksiin, mut jos mies ei oikeasti seksiä haluaisi, hän voisi ottaa "kirjaimellisesti" tuon kuitenkin "kasvojaan menettämättä".

Sitä en kyllä minäkään tiedä, miten tehdä aloite suuteluun tai muuhun klähmimiseen, jos mies vaikkapa sohvalla lähemmäs ja lähemmäs siirtymisestä tai jopa samassa sängyssä nukkumisesta huolimatta ei tee yhtään minkäänlaista aloitetta vierekkäin istumista/makaamista läheisempään kontaktiin. :(

No sehän se, kun ei olla tosiaan tehty vielä mitään ei-kaverillista, mutta fiiliksiä on ilmassa. Sehän siinä niiin hankalaa onkin kun ollaan oltu suht pitkään vaan kavereita, hyviä sellaisia, vaikka hän onkin ollut aiemmin ihastunut minuun. Hän on ihan rohkea mies kyllä, mutta ei halua romuttaa tätä juttua käymällä kiinni tuosta noin vaan, kun ei ehkä ole varma, miten minä reagoisin. Eli pallo on mulla..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No sehän se, kun ei olla tosiaan tehty vielä mitään ei-kaverillista, mutta fiiliksiä on ilmassa. Sehän siinä niiin hankalaa onkin kun ollaan oltu suht pitkään vaan kavereita, hyviä sellaisia, vaikka hän onkin ollut aiemmin ihastunut minuun. Hän on ihan rohkea mies kyllä, mutta ei halua romuttaa tätä juttua käymällä kiinni tuosta noin vaan, kun ei ehkä ole varma, miten minä reagoisin. Eli pallo on mulla..

Mä oon ollut just vastaavanlaisessa tilanteessa. Nukuttiin jopa öitä yhdessä. Pisin mihin päästiin, oli kun kerran kännissä pidettiin hetki toisiamme kädestä kiinni. Ei kummallakaan rohkeus riittänyt siihen, että mitä jos yrittäessä vaikka suudella toinen vetäytyykin hölmistyneen näköisenä pois ja katsoo ihan oudosti.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:

miun mies taas sanoi et jos oltais pantu heti, ni olis tullu jatkoja.. Jos olis saanu sellasen käsityksen et panen hetiseltää..

No jaa, mun mielestä taas ekoilla tapaamisilla panemisessa ei ole mitään pahaa, jos sellainen tilanne on tullakseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:

No jaa, mun mielestä taas ekoilla tapaamisilla panemisessa ei ole mitään pahaa, jos sellainen tilanne on tullakseen.

no minä en haluis heti. Ja mieheni mielipide oli tuo, tai siitä oli kiva että heti ei mennyt seksiin ja minusta tuntui kivalta ku se sanoi noin..