Minkälaisten rikosten uhreiksi olette joutuneet joskus?

  • Viestiketjun aloittaja mutsi
  • Ensimmäinen viesti
ap
ainiin ja meiltä ryöstettiin myös vaunut pihalta sillä aikaa kun olin vauva kainalossa hakemassa vielä bussikorrttia sisältä eli olivat noin5min vahtimatta. Silloin harmitti koska oltiin nuoria ja oli kovan työn takana ollu muutoinkin ostaa ne vaunut kun rahat oli usein aika tiukoilla kun olin opiskelija vielä. Pari kuukautta menikin sitten ennenku saatiin tuttavilta lainaan toiset.
 
vieras
Kunnianloukkaus, pyöriä varastettu kaksi, ala-asteella joku varasti mun lompakosta 50mk, joku tuntematon mies löi mua baarissa kun luuli mua joksikin toiseksi (sai tuomion) ja kerran oltiin opiskeluaikana mun kaverin luona nalkissa kun sen sekopää narkkari-naapuri tuli oven taakse riehumaan ja uhkasi tappaa meidät, onneksi ei tarvinnut panikoida kuin pari minuuttia että kestääkö ovi kun poliisit jo tuli. Eipä muuta.
 
Helmi S
Onpa teillä rankkoja kokemuksia. :(

Mun, kaverin ja koiran päälle ajoi auto, sai rangaistuksen liikenneturvallisuuden vaarantamisesta (tms.). Ja on pyörä on varastettu multakin.
 
poipoipoi
- Autoomme murtauduttiin (siinä meni mm passi ja kaikenlaisia kortteja)
- Lomakkoni varastettiin kun unohdin sen pöydälle hetkeksi julkisella paikalla
- Taskuvaras viilsi reppuni ulkomaan matkalla (mutta ei saanut mitään saaliiksi)

Ei siis kovin pahoja eo verrattuna. Tsemppiä kauheasti teille!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kurkkasin sinun profiliin niin :) Teillä on lapset syntyneet jopa tiuhempaan tahtiin ku meillä. Nuorimmillakin vain 10kk ikäeroa?
Joo, näin on päässyt käymään! :D Mites teillä? =)
05/03, 06/04, 08/05, 10/06, 08/09 ja 03/10 Näin pääs käymään meillä :D Poikia kaikki.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kurkkasin sinun profiliin niin :) Teillä on lapset syntyneet jopa tiuhempaan tahtiin ku meillä. Nuorimmillakin vain 10kk ikäeroa?
Joo, näin on päässyt käymään! :D Mites teillä? =)
05/03, 06/04, 08/05, 10/06, 08/09 ja 03/10 Näin pääs käymään meillä :D Poikia kaikki.
Ei 08/09 vaan 08/08 Tuli vähän virhe tuohon
 
minä
Lapsuudessa:
Vauvana alkaneet pahoinpitelyt ja seksuaaliset pahoinpitelyt.
Laiminlyönti varmaan useassakin mielessä. Heitteillejättöjä.
Seksuaalinen pahaksikäyttö.

Teini-iässä:
Seksuaalista pahaksikäyttöä.
Pahoinpitelyitä
Raiskauksen yritys.
Raiskaus. Pakottaminen prostuutioon.
Tappouhkaus

16 -17 vuotiaana:
Raiskaus ja pakottaminen uhkailulla tekoon joka loukkaa itsemääräämisoikeutta. (aborttiin :ashamed: )
Aikuisena:
Pahoinpitely
Rahan huijaaminen

Ai niin.. ja on multa pyöräkin varastettu.. ja liuta muita mitä en nyt jaksa muistella. :'(

 
Vieras
Työssä tappouhkauksia itseen ja lapseen liittyen psykoottiselta henkilöltä. Ilmoitettiin poliisille.

lenkillä tuntematon mies iski nyrkillä ja nimitti huoraksi. Sama mies häiriköi lapsia, ajoi takaa ja uhkaili tytärtäni ja tyttären kaveria. Oli myös lyönyt vatsaan kaverin raskaana olevaa äitiä. Sai tuomion ja olin asianomistajana oikeudessakin.
 
wiiwi
Kaksi kertaa murtauduttu autoon, fillari varastettu ja toisella kertaa fillarista eturengas. Exän toimesta henkistä pahoinpitelyä ja kiristystä mutta kurjin vapaudenriisto, joka päättyi kun kaveri tuli poliisit perässä hakemaan mua pois. Entisessä duunissa uhkailuja suuntaan ja toiseen (mm tappo) ja kolme itsensäpaljastajaa (yksi teini) joista yksi tunkesi ihan iholle kiinni.
Osanottoni raiskauksen ja muun seksuaalisen väkivallan uhreille.
 

Yhteistyössä