Minkälaisten rikosten uhreiksi olette joutuneet joskus?

  • Viestiketjun aloittaja mutsi
  • Ensimmäinen viesti
mutsi
itseltäni ryöstettiin kerran kännykkä (mustalaismies vähän "lainasi"). Sitten työskentelin myöhään opiskelijana grillillä niin kerran tuli huppupää ryöstämään. Olis mulla ollu joku suihke siellä tiskin takana sen silmille mut pyörryin heti ennenku ehdin mitään tehdä =)
 
vieras
Lapsen heitteillejättö (muutamia)
Lapsen pahoinpitelyjä (useita, eräällä kerralla meinasin menettää näköni)
Perusturvallisuuden laiminlyötejä

Seksuaalinen hyväksikäyttö
Raiskaus
Varkaus
 
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Sen koskemattomuutta ja naiseutta pahiten loukkaavan.
Juurikin, tai mun tapauksessa yritys...ja ikää oli 9v.

Juu ja lapsen pahoinpitelyä, heitteillejättöä yms. on ollut muttei koskaan tullut kenellekään rangaistusta.

Äh, ja on multa varastettu monta pyörää...varsinkin Helsingissä asuessani.
 
Mein auto pöllittiin ja poltettiin :kieh:

Lisäksi mun kotirauhaa on rikottu (tästä napsahtikin sitten tuomio) ja mua on uhkailtu laittomasti (tästäkin napsahti tuomio).

Lisäksi multa on varastettu 2 polkupyörää (tästä ekasta kerrasta napsahti tuomio) ja muutama cd-levy (tekijä korvasi ne mulle lopulta rahana).

Olen myös ottanut muutaman osuman äidiltä, ex-poikaystävältä ja joltain tuntemattomalta mieheltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Sen koskemattomuutta ja naiseutta pahiten loukkaavan.
Voisiko sillä olla vaikutusta sun maskuliiniseen tyyliin? Usein sellaiset tytöt tai naiset, jotka ovat kokeneet seksuaalista väkivaltaa, eivät enää halua olla naisia. Koska sukupuolensa takiahan ovat uhreiksi joutuneet, ainakin näin he itse asian usein näkevät. Sitten eivät voi sietää sitä, että joku mies näkee heidät naisena.
 
äiti 23v
Henkistä väkivaltaa olen kokenut 10vuotta(ei nyt varmaan rikoksesta mee),lukuisat kunnianloukkaukset,
Lievät ja ei niin lievät pahoinpitelyt mieheltä joka yritti mut omistaa.
 
She-na THE PUNKROCKER
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Sen koskemattomuutta ja naiseutta pahiten loukkaavan.
Voisiko sillä olla vaikutusta sun maskuliiniseen tyyliin? Usein sellaiset tytöt tai naiset, jotka ovat kokeneet seksuaalista väkivaltaa, eivät enää halua olla naisia. Koska sukupuolensa takiahan ovat uhreiksi joutuneet, ainakin näin he itse asian usein näkevät. Sitten eivät voi sietää sitä, että joku mies näkee heidät naisena.
Hyvä huomio, mutta ei ole siitä kyse. Olin sen tapauksen jälkeen n. 10 vuotta ihan naisellinen nainen. Tätä nykylookkia on ollut vasta vähän aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Sen koskemattomuutta ja naiseutta pahiten loukkaavan.
Voisiko sillä olla vaikutusta sun maskuliiniseen tyyliin? Usein sellaiset tytöt tai naiset, jotka ovat kokeneet seksuaalista väkivaltaa, eivät enää halua olla naisia. Koska sukupuolensa takiahan ovat uhreiksi joutuneet, ainakin näin he itse asian usein näkevät. Sitten eivät voi sietää sitä, että joku mies näkee heidät naisena.
Hyvä huomio, mutta ei ole siitä kyse. Olin sen tapauksen jälkeen n. 10 vuotta ihan naisellinen nainen. Tätä nykylookkia on ollut vasta vähän aikaa.
Oukei :)
 
Pahoinpitelyjä useampia, raiskaus, avioliiton sisälläki useita exän taholta ja sen jälkeenki, yks tollo murtautu minun kottiin, pahoinpiteli minut ja vei rahat, jotka kyllä makseli korkojen kans takasin myöhemmin :xmas: Ilkivaltaa, kunnianloukkauksia, exä tuhosi multa asunnon... onhan nuita...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Sen koskemattomuutta ja naiseutta pahiten loukkaavan.
Voisiko sillä olla vaikutusta sun maskuliiniseen tyyliin? Usein sellaiset tytöt tai naiset, jotka ovat kokeneet seksuaalista väkivaltaa, eivät enää halua olla naisia. Koska sukupuolensa takiahan ovat uhreiksi joutuneet, ainakin näin he itse asian usein näkevät. Sitten eivät voi sietää sitä, että joku mies näkee heidät naisena.
Hyvä huomio, mutta ei ole siitä kyse. Olin sen tapauksen jälkeen n. 10 vuotta ihan naisellinen nainen. Tätä nykylookkia on ollut vasta vähän aikaa.
Kurkkasin sinun profiliin niin :) Teillä on lapset syntyneet jopa tiuhempaan tahtiin ku meillä. Nuorimmillakin vain 10kk ikäeroa?
 

Yhteistyössä