A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä oli ennen sellaiset vanhat posliinilautaset joiden pinnan lasite oli alkanut "poreilla", eli oli pintä halkeamaa lasite täynnä. Ne alkoi tehdä sitä, et jos vaikka lautasella sulatti pakkasesta jotain, lautanen kuumeni niin et oli pakko ottaa pannulappu ja ruoka oli umpijäässä edelleen. Heitin lautaset pois ja ostin uudet, nyt toimii kuten pitääkin.
Alkuperäinen kirjoittaja maisa:Meillä sama vika, en tiiä mistä johtuu
Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:Ihania vastauksia... tumma astia?? Jes, niinhän se menee
Ei se mistään astiasta ole kiinni, mulla arkikäytössä Arabian Teemat ja lautaset kyllä lämpiää nopeemmin mitä itse ruoka.
Mä joskus (vuosia sitten) kun etsin uutta mikroa, yritin kysellä että mistä se johtuu niin joku myyjä selitti niistä säteistä sitä, että miten ne suunnataan niin vaikuttaa siihen miten lämpiää. Sai sitten myytyä mulle kuulemma mikron jossa astiat ei lämpene. mutta ei se oikeeasti mennyt noin, siinäkin mikrossa lautanen lämpes...
Alkuperäinen kirjoittaja ni:Ruoasta kuolee kaikki ravintoaineet kun sitä lämmittää mikrossa!!!
Ruoasta kuolee kaikki ravintoaineet kun sitä lämmittää mikrossa!!!
Syy lienee ilman kosteudesta. Tällä hetkellä ilma on kosteaa ja niin ovat astioiden pinnatkin ja ne sitten nopeammin lämpenee kun laittaa mikroon. Laitappa märkä lautanen mikroon niin ei mene kauaa ku se on tulikuuma.