Haalea ruoka = hyvää ruokaa?! (turhis)

Raitalankakäärme IV

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
5 190
1
38
Makoilen tässä vähän flunssaisena sohvalla ja mies on ihanana palvellut minua koko päivän :heart: Ihana mies :heart:

Tuli vaan mieleen miehessä eräs outo piirre, nimittäin se, että kun se lämmittää ruokaa mikrossa, niin se ei ikinä lämmitä sitä tarpeeksi lämpimäksi minun makuun. Säätää ensin tehon jonnekin puoliväliin ja lämmittää sitten ruoka-annosta ehkä kaksi minuuttia, vaikka pakkauksessa lukisi että täydellä teholla kolme minuuttia. "Meillä on niin tehokas mikro, että kyllä tuo kaksi minuuttia riittää!!" Ja sitten suuttuu että olen kranttu kun valitan että ruoka on kylmää...

Eipä siinä muuta, mutta kun äidissäni on ihan sama vika! Kaikki pitää syödä sellaisena oikein haaleana ja keskeltä kylmänä, hyi! Ja jos itse satun äidin tai miehen silmien alla lämmittämään ruokaa, niin kamala natkutus että tuo ruoka palaa karrelle jos laitat sen kolme minuuttia ja tehojakin on ihan liikaa... GRR! Minä kun haluan ruokani lämpimänä, tai jopa kuumana, ja se on kai sitten jotenkin syntiä tai jotain :P

Jos joskus se onni on, että ehtii saada ruokansa muuten kuin kylmänä,täytyy sen ehdottomastiolla todella kiehuvan kuumaa.
Se,että saa puhallella kuumaa ruokaansaon sellaista luksusta,jota ei joka päivä saa.

Mulla taas on niin herkkä suu että en pysty syömään kuumaa ruokaa enkä tosin pysty kahviakaan juomaan kuumana vaan maitoa on saatava reilusti :D ja se ei niinkään maun takia vaan juuri sen ettei kahvi polttaisi suuta :/

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Meillä ihan sama, tykkää itse haaleasta ruoasta, minä en. Ruoan pitää olla melkein kuumaa.
Keitot etenkin ovat kamalia haaleina. :x

Peesi.Mies jäähdyttää melkein ruoan ja minä tykkään tulikuumasta ruoasta.Kylmä ja haalea ruoka on
:x

Yhteistyössä