V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä en oikeen osaa sanoa mitään tarkkaa ikää, mutta en pitääsi pahana jos joku 60v. tulisi vielä isäksi.
Kuuskymppinen vaari kierroksessa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä en oikeen osaa sanoa mitään tarkkaa ikää, mutta en pitääsi pahana jos joku 60v. tulisi vielä isäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Mielenkiinoisia näkemyksiä..tämän palstan perusteella lapset pitäisi TEHDÄ miehen ollessa 40-65 mutta naisen noin 24....Taas huomatkaa kuinka lapsellista nämä "minkä ikäisenä MUN mielestä pitäisi lapset saada" jutut on...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä en oikeen osaa sanoa mitään tarkkaa ikää, mutta en pitääsi pahana jos joku 60v. tulisi vielä isäksi.
Kuuskymppinen vaari kierroksessa?
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Mielenkiinoisia näkemyksiä..tämän palstan perusteella lapset pitäisi TEHDÄ miehen ollessa 40-65 mutta naisen noin 24....Taas huomatkaa kuinka lapsellista nämä "minkä ikäisenä MUN mielestä pitäisi lapset saada" jutut on...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kai sitä isäksi voi tulla, vaikka miten vanhana mutta oikeesti jos mies on 50v lapsen syntyessä niin miettikääs eteenpäin. Kun lapsi pääsee ripille niin isä on 65v eläkeläinen. Kun lapsi kirjoittaa ylioppilaaksi 19-vuotiaana niin isä on 69-vuotias vanhus. Entäs kun lapsi saa esikoisensä esim. 25-vuotiaana niin siinä on sitten 75-vuotiaalla papalla tekemistä pysyäkseen pienokaisen perässä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kai sitä isäksi voi tulla, vaikka miten vanhana mutta oikeesti jos mies on 50v lapsen syntyessä niin miettikääs eteenpäin. Kun lapsi pääsee ripille niin isä on 65v eläkeläinen. Kun lapsi kirjoittaa ylioppilaaksi 19-vuotiaana niin isä on 69-vuotias vanhus. Entäs kun lapsi saa esikoisensä esim. 25-vuotiaana niin siinä on sitten 75-vuotiaalla papalla tekemistä pysyäkseen pienokaisen perässä.
Alkuperäinen kirjoittaja å:Alkuperäinen kirjoittaja endie:sanosin, että yli 45-50 vee alkaa olee siinä rajoilla, että en soisi tulevan isäksi enää.
Kyllä 50 v on turhan vanha. Ei enää muista millaista on olla nuori. Ei osaa olla "samalla taajuudella" lapsensa kanssa.
Niin se vaan on. Nähty monta kertaa.
Alkuperäinen kirjoittaja akka:45v on maksimi.Säälittää tuttavaperheen mies joka on 53 ja tuli just isäksi,edellisestä liitosta kuopus 18.
Alkuperäinen kirjoittaja tätä mieltä:kyllä se lapsellekin on noloa jos oma isä on ihan pappa-ikäinen. että ei paljon yli 40-vuotiaana musta tarttis tehä enää lapsia, ei naisten eikä miesten.
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Mun mielestä lapset tulisi olla tehtynä alle 35-40 vuotiaana, oli sitten mies tai nainen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huh hah hoi:Alkuperäinen kirjoittaja tätä mieltä:kyllä se lapsellekin on noloa jos oma isä on ihan pappa-ikäinen. että ei paljon yli 40-vuotiaana musta tarttis tehä enää lapsia, ei naisten eikä miesten.
Voi kauheeta. Meidän lapsi ei osoita vielä kärsimyksen merkkejä![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:sanosin, että yli 45-50 vee alkaa olee siinä rajoilla, että en soisi tulevan isäksi enää.
Alkuperäinen kirjoittaja tätä mieltä:no minkäs ikäinen se lapsi on? taapero? oota kun kasvaa sen verran isoksi että tajuaa jotain.