T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:Juu saa. Ihan mitä vain syötävää saa viedä, kannattaa vaan tietysti pitää mielessä että sitä voisi mukavasti siellä syödä, ja mielellään kohteliaisuudesta muille se ei päästäisi hirveää ääntä. Itse esim ostanut Pringlesejä jos on tehnyt sipsejä mieli, niin ei tarvi pussia rapisutella.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:Juu saa. Ihan mitä vain syötävää saa viedä, kannattaa vaan tietysti pitää mielessä että sitä voisi mukavasti siellä syödä, ja mielellään kohteliaisuudesta muille se ei päästäisi hirveää ääntä. Itse esim ostanut Pringlesejä jos on tehnyt sipsejä mieli, niin ei tarvi pussia rapisutella.
Ihan mitä tahansa ei saa viedä. Pizzalaatikko kainalossa on turha yrittää leffaan, samoin hampurilaisen kanssa. Olen nimittäin kerran ollut todistamassa kun yksi henkilö käännytettiin kotipizzalaatikon kanssa teatterin ovelta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:Juu saa. Ihan mitä vain syötävää saa viedä, kannattaa vaan tietysti pitää mielessä että sitä voisi mukavasti siellä syödä, ja mielellään kohteliaisuudesta muille se ei päästäisi hirveää ääntä. Itse esim ostanut Pringlesejä jos on tehnyt sipsejä mieli, niin ei tarvi pussia rapisutella.
Ihan mitä tahansa ei saa viedä. Pizzalaatikko kainalossa on turha yrittää leffaan, samoin hampurilaisen kanssa. Olen nimittäin kerran ollut todistamassa kun yksi henkilö käännytettiin kotipizzalaatikon kanssa teatterin ovelta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:Juu saa. Ihan mitä vain syötävää saa viedä, kannattaa vaan tietysti pitää mielessä että sitä voisi mukavasti siellä syödä, ja mielellään kohteliaisuudesta muille se ei päästäisi hirveää ääntä. Itse esim ostanut Pringlesejä jos on tehnyt sipsejä mieli, niin ei tarvi pussia rapisutella.
Ainakin Finnkinossa on selvät kuvamerkit:
Ei pizzaa, hampurilaisia tai jäätelöä saliin.