Mielipiteitä nimestä Henni

  • Viestiketjun aloittaja Liia
  • Ensimmäinen viesti
henni12345
Alkuperäinen kirjoittaja Henni :
Alkuperäinen kirjoittaja henni:
joo, ihana nimihän mulla on ;)) oon siis henni ja aina ollu tyytyväinen mun nimeen koska harvoin tapaa saman nimisiä ja useesti moni käy sanomassa: "en oo koskaan kuullukkaan samanlaista nimee, tosi ihana nimi!!"
Minunkin nimeni on Henni, ja olen kovin tyytyväinen myös juuri sen takia ettei meitä ole joka nurkan takana ;) Henni on kaunis nimi josta kyllä useammat pitää ja minusta se on hienoa ettei kaikilla ole samanlaista nimeä :)

Paljon Hennejä täällä :D Mäkin nimittäin oon. Tykkään kyllä ihan kiva ::) ei tuu kovin usein vastaan ainakaa!

 
Hennii
Minunkin nimi on Henni, ja kuten aikasempikin Henni sano, on hauska että oma nimi on Henni sillä jokaisella vastaantulevalla ei ole samaa nimeä. Itseni lisäksi olen tavannut vain yhden Hennin. Ja kyllä tykkään enemmän Henni, kuin Henna nimestä! ;)
 
"pöö"
eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hennejä eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hennejä eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hennejä!!!!!
 
Henni myöskin
Josku kipuilin nimen kanssa, kun sitä sai aina olla toistamassa (ai Henna, Jenni, Jenna? jne. ) mutta se meni aika pian ohi. Mutta joo, harvinainen (vaikka ei uskoisi, kun tätä ketjua lukee :) ) nimi ja ihan nätti nimi.
 
"Hennukka"
[QUOTE="Minä";25653631]Väestörekisterikeskuksen mukaan suomesta löytyy Henniä myös miehen nimenä :)[/QUOTE]

Niin löytyy kuules aika monta muutakin naisen nimeä joita on miehille eksyny. :D ja noita henni nimisiä miehiähän on todella vähän.

Ja kyllä vain, täälläkin kirjottelee yks Henni niminen. Oon aina ollu tosi tyytyväinen nimeeni ja saanutkin siitä paljon hyvää palautetta. :) Henna-nimestä taas en tykkää yhtään vaikka liippaakin aika läheltä henniä:s
 
Hennihän se mieki
Joo, olen siis kans Henni, ja tykkään kyllä nimestäni, vaikka kokonaan se onkin Henni-Katariina.. Kaikki sanoo kyllä vain Henniks. Ite tunnen pariki toista Henniä. ja joo, tykkään nimestäni!
 
vierain
Henni on tosi kiva nimi. Lyhyt ja napakka, ja ihan oikea vanha naisennimi. Isotätini oli Henni, ja vakaasti olen päättänyt sen mahdolliselle tulevalle tytölle antaa.

Henna-nimisiä reilu 3-kymppisiä on omassa tuttavapiirissä ihan hirveästi.
 

Yhteistyössä