Kauheimmat korvaasi kalskahtavat nimet

• Viestiketjun aloittaja Meille ei ikinä J-nimiä!!
  • Ensimmäinen viesti
Meille ei ikinä J-nimiä!!
Ne on kyllä melkein kaikki J-alkuiset minun mielestä. Onhan niitä täällä tullutkin mutta henk. koht. en haluaisi mielellään tutustua äidin kanssa jonka lasten nimet olisivat esim.

Janica, Jasmin, Janessa, Janina, Jemina, Jessica, Jonna/Jenna-Julia..

Pojista ei ihme kyllä tule mieleen kuin kaksi ärsyttävää J-nimeä: Jere ja Jesse
Molempia tunnen ja kaikkia tietämäni Jeret ja Jesset tulee köyhistä lähiöistä ja pojat on tosi ADHD-tapauksia.

vieras
Niitä on niiiin paljon. Mut omasta lapsuudesta mulla inho-suhde Sannoihin ja Minnoihin. Nykynimistä nämä "kukkaset" kuten Jade-Cinderella, Ciia-Cecilia ym. Poikien nimistä (kenties vanhahtavat) Kalevi, Reijo ja Juhani.

vieras
Mullakin noi J-nimet. Mutta kyllä mä voin jannicoiden äiteihin tutustua... (tuppaavat kyllä olemaan erilaisia ihmisiä kun minä, mutta ei pidä olla niin kamalan rajottunu...)

Muutama poikkeus löytyy, lähinnä poikien nimistä. Esim Juuso. J-alkuset perinteisemmät tytönnimet, kuten Jenni on ihan ok, vaikka en omalle lapselleni antaiskaan.

ap
Se on aika jännä että melkein voi jo lapsen nimen perusteella arvata äidin iän ja persoonallisuuden ja lastenhuoneen sisustuksen ym. :D Takuuvarmasti on tyttöjen huoneissa nalle puh-tauluja seinillä liian korkealle ripustettuina, Barbie-verhoja ja lastulevyhyllyköitä. Poikien huoneessa taas takuuvarmasti pleikkari, tappelu-ukkoja, tekstiilejä Disneyn 3D-leffa-aiheilla jne. :p

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mullakin noi J-nimet. Mutta kyllä mä voin jannicoiden äiteihin tutustua... (tuppaavat kyllä olemaan erilaisia ihmisiä kun minä, mutta ei pidä olla niin kamalan rajottunu...)

Muutama poikkeus löytyy, lähinnä poikien nimistä. Esim Juuso. J-alkuset perinteisemmät tytönnimet, kuten Jenni on ihan ok, vaikka en omalle lapselleni antaiskaan.
Minusta J-nimet on monesti ihan kivoja, mutta muuttuvat vähän hassuiksi jos se eka J-kirjain korvataan Y:llä... Yasmin, Yessica jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja zarian:
Jorma, Yrjö ja Urpo
Mä oon tuntenut yhden ihanan Yrjön (nyt jo edesmennyt) ja tunnen myös todella mukavan Urpon.

Ei nimi (kai) miestä pahenna, jos eii mies nimeä.
Ei... mutta näistä nyt vaan tulee vähän epämieluisia mielleyhtymiä :whistle:

Eivät varmaan tuntuis yhtään pahoilta nimiltä jos mun paras kaveri olis vaikka Jorma-Yrjö Urponen :)

vieras
Useat J:llä alkavat nimet eivät ole minunkaan suosikkilistalla kuten Jenna, Jade, Jasmin, Jami, Jere, Jesse, Joni... yms. Myös E:llä alkavista monet ovat kuluneita joita en ikinä omalle lapselle laittaisi kuten Eetu, Eeli, Eemil...

tiina
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Se on aika jännä että melkein voi jo lapsen nimen perusteella arvata äidin iän ja persoonallisuuden ja lastenhuoneen sisustuksen ym. :D Takuuvarmasti on tyttöjen huoneissa nalle puh-tauluja seinillä liian korkealle ripustettuina, Barbie-verhoja ja lastulevyhyllyköitä. Poikien huoneessa taas takuuvarmasti pleikkari, tappelu-ukkoja, tekstiilejä Disneyn 3D-leffa-aiheilla jne. :p
Minkälainen sisutus löytyy sitten Emmojen, Vilmojen, Anssien ja Kaapojen huoneesta?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli siis mihin nimiin yhdistät nuo kaksi viimeistä virkettä? Ja meiltä löytyy Jyry-poika, ole hyvä ja profiloi minut.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Meille ei ikinä J-nimiä!!:
Pojista ei ihme kyllä tule mieleen kuin kaksi ärsyttävää J-nimeä: Jere ja Jesse
Ärsyttävimmät kakarat jotka tiedän on juuri tuo kaverusparivaljakko.

Lisään listaan ärsyttäviä J-nimiä:
Jami, Jani ja Juuso

Yhteistyössä