Millä mä saan nahkaan lisää reikiä? (samalla tyylillä, kuin vyöhön tekisin lisää)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Kyseessä uudet tanssikengät, joiden nilkkaremmeihin pitää saada muutama reikä lisää. Remmit ovat siis nahkaa ja ne reijät ovat pienen pieniä.

Onko suutari ainut vaihtoehto vai saako niitä tehty kotikonsteinkin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Nahkapaska? :laugh:

Siis meinaatko sitä työkalua millä vyöhönkin oikeaoppisesti niitä reikiä lisätään?

Just se, eikö ole vehkeellä kiva nimi? :D

Siis ei toi VOI olla sen oikea nimi...sä juksaat :kieh:

Mutta ei meiltä moista löydy, eli suutarille vissiin sitten lähden kohta kipittämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
jos sen reijän pitää kovin pieni olla niin tee se jollain terävällä pikillä...

No kun ei mulla taida olla mitään riittäävän pientä ja terävää josta sitten lisäksi saisi kunnon otteen. Neulalla sais varmaan sopivan kokoisia reikiä, mutta millä ihmeellä mä ruttaan sen siittä nahan läpi...ei taida meikäläisen sormivoimat riittää :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
jos sen reijän pitää kovin pieni olla niin tee se jollain terävällä pikillä...

Harpin piikillä voisi onnistua.

Ei meillä taida olla harppia...mä varmaan nyt kuitenkin sitten käännyn sen suutarin puoleen etten mene ja tuhoa niitä kenkiä. Pääsis nimittäin siinä kohtaa aika iso parku :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
jos sen reijän pitää kovin pieni olla niin tee se jollain terävällä pikillä...

Harpin piikillä voisi onnistua.

Ei meillä taida olla harppia...mä varmaan nyt kuitenkin sitten käännyn sen suutarin puoleen etten mene ja tuhoa niitä kenkiä. Pääsis nimittäin siinä kohtaa aika iso parku :saint:

Niin se on varmaan viisainta, suutari osaa katsoa senkin, että tulee just oikeaan kohtaan, ettei remmi veny tai jää löyhälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Nahkapaska? :laugh:

Siis meinaatko sitä työkalua millä vyöhönkin oikeaoppisesti niitä reikiä lisätään?

Just se, eikö ole vehkeellä kiva nimi? :D

Siis ei toi VOI olla sen oikea nimi...sä juksaat :kieh:

Mutta ei meiltä moista löydy, eli suutarille vissiin sitten lähden kohta kipittämään.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Nahkapaska

Pikkutyttönä tallilla olin ihan järkyttynyt kun aina vaan puhuttiin siitä, eikä meillä kotona saanut edes hittoa sanoa :D

Mutta juu, suosittelen itsekin suutaria. Saa hyvää jälkeä eikä ne tommoisesta veloita montaa euroa.
 

Similar threads

Yhteistyössä