Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Pitäis olla se nahkapaska![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Nahkapaska?![]()
Siis meinaatko sitä työkalua millä vyöhönkin oikeaoppisesti niitä reikiä lisätään?
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Nahkapaska?![]()
Siis meinaatko sitä työkalua millä vyöhönkin oikeaoppisesti niitä reikiä lisätään?
Just se, eikö ole vehkeellä kiva nimi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jos sen reijän pitää kovin pieni olla niin tee se jollain terävällä pikillä...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jos sen reijän pitää kovin pieni olla niin tee se jollain terävällä pikillä...
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jos sen reijän pitää kovin pieni olla niin tee se jollain terävällä pikillä...
Harpin piikillä voisi onnistua.
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jos sen reijän pitää kovin pieni olla niin tee se jollain terävällä pikillä...
Harpin piikillä voisi onnistua.
Ei meillä taida olla harppia...mä varmaan nyt kuitenkin sitten käännyn sen suutarin puoleen etten mene ja tuhoa niitä kenkiä. Pääsis nimittäin siinä kohtaa aika iso parku :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Nahkapaska?![]()
Siis meinaatko sitä työkalua millä vyöhönkin oikeaoppisesti niitä reikiä lisätään?
Just se, eikö ole vehkeellä kiva nimi?![]()
Siis ei toi VOI olla sen oikea nimi...sä juksaat :kieh:
Mutta ei meiltä moista löydy, eli suutarille vissiin sitten lähden kohta kipittämään.
Tämä on hyväMä käytän reikien tekoon naulaa ja vasaraa..