Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja melkein mikkolalainen:Voisivatko nämä jotka eivät Mikkolaa suosittele lapsiperheille perustella hieman tarkemmin miksi ei? Itse nimittäin pidän ko aluetta hyvinkin viehättävänä, hyvät ulkoilualueet ja melko hyvät palvelut (pari lähikauppaa, kirjasto, neuvola, hammashuolto, päiväkoteja). Maine on mitä on, mutta esim Tikkurilaan tai Myyrmäkeen verrattuna on kuin asuisi herran kukkarossa. Tämän voi todeta ihan seuraamalla paikallislehtien rikosuutisointia. Korson aseman seutuun nähden Mikkola on paratiisi (eikä Korsokaan ole mitenkään erityisen huono paikka).
Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:Alkuperäinen kirjoittaja melkein mikkolalainen:Voisivatko nämä jotka eivät Mikkolaa suosittele lapsiperheille perustella hieman tarkemmin miksi ei? Itse nimittäin pidän ko aluetta hyvinkin viehättävänä, hyvät ulkoilualueet ja melko hyvät palvelut (pari lähikauppaa, kirjasto, neuvola, hammashuolto, päiväkoteja). Maine on mitä on, mutta esim Tikkurilaan tai Myyrmäkeen verrattuna on kuin asuisi herran kukkarossa. Tämän voi todeta ihan seuraamalla paikallislehtien rikosuutisointia. Korson aseman seutuun nähden Mikkola on paratiisi (eikä Korsokaan ole mitenkään erityisen huono paikka).
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:Tulihan sieltä jotain positiivistakin!! Korso on hyvä paikka asua, anoppilan porukka asuu siellä ja on oikein rauhallista kun ei siinä asemalla tarvii viikonloppuisin notkua. Siis mainettaan paljon parempi!!
Levoton alue, johtuen juuri kaupungin vuokra-asunnoista. Vantaalaiset eivät itse halua muuttaa sinne, joten asukaskunta koostuu niistä kenellä ei ole vaihtoehtoja.