Millaista aluetta on Vantaan Mikkola?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miirikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oon 15v poika ja asunu koko elämäni mikkolassa. Jos ei muuta mikkolaan sen takia että on mamuja ni sillo on pääs vikaa. mikkolassa on kaupat ja koulu + muut tarvittavat paikat ihan lähellä. nuoriso mikä mikkolassa on nii ei tosiaa oo mitää huliganeeja vaan kaikki luulee niin. jos on rasisti niin kannattaa pysyy muualla. :)

Aivan mä olen 17-vuotias tyttö. Olen asunut Mikkolassa melkein kokoikäni ja voin sanoa, että täydellinen paikka kasvaa. Mikkola on rauhallinen, ihmiset mukavia, kaupat koulut lähellä ja hyvät kulkuyhteydet ! Ulkomaalaisia kyllä on paljon, mutta ketä se haittaa ? ellet toki ole rasisti. En todellakaan tajua mistä Mikkola saanun ''hullun'' maineensa, koska ikinä en ole joutunut esim. yöllä mikkolassa pelkäämään tai mitään muuta kummallista.

Olen asunut Mikkolassa 3 vuotta,asunnon sain yli 150tuhatta halvemmalla kun jos olisin sen ostanut
niin sanotusta hyvältä alueelta kannattaa miettiä sitäkin asiaa
Taloyhtiö jossa asun on hyvin rauhallinen,eikä minulla ole pelkotiloja alueen suhteen.
Mikkola on aivan eri kuin 20vuotta sitten

Aika erilaista keskustelua muuten "ennen vanhaan". Nuoria ihmisiäkin kommentoimassa rasisminvastaisia jne. Nykyään ei moista huomaa. Ja tosiaan kyllä tuohonkin aikaan joillakin Suomi24:lla oltiin heti "halla-ahostelemassa", mutta tänne kyseinen kulttuuri ei vielä ollut periytynyt.

Olen asunut Mikkolassa 3 vuotta,asunnon sain yli 150tuhatta halvemmalla kun jos olisin sen ostanut
niin sanotusta hyvältä alueelta kannattaa miettiä sitäkin asiaa
Taloyhtiö jossa asun on hyvin rauhallinen,eikä minulla ole pelkotiloja alueen suhteen.
Mikkola on aivan eri kuin 20vuotta sitten
Asunnon saa sieltä halvalla, ja siihen tosiaan on syy. Suosittelen kyllä mikkolan kiertämään kaukaa, aivan hirvittävä paikka ja ruma kuin anusreikä!

Yhteistyössä