H
hmm
Vieras
Tuli vain mieleeni, että jos itse istun koko päivän koulun penkillä, alapää alkaa lemahtaa karsealle hiljakseen. loppupäivästä olen ihan varma, että haju menee myös muiden nokkaan. :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aijaa:voivoi, milleköhän olen haissut, kun nuorena leirillä alkoi yllättäen kuukautiset ja sain ohjaajalta siteen. hän ei kuitenkaan neuvonut, että sitä pitää vaihtaa - käytin samaa 3 päivää, kun en tiennyt milloin vuoto on loppu. Silloin ekoissa kuukautisissa ei kyllä paljon verta tullut...
Alkuperäinen kirjoittaja aijaa:voivoi, milleköhän olen haissut, kun nuorena leirillä alkoi yllättäen kuukautiset ja sain ohjaajalta siteen. hän ei kuitenkaan neuvonut, että sitä pitää vaihtaa - käytin samaa 3 päivää, kun en tiennyt milloin vuoto on loppu. Silloin ekoissa kuukautisissa ei kyllä paljon verta tullut...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ihmisten hajuaisteissa on tosiaan eroja, toisilla on herkempi. mutta eikö teistä siteiden käyttäjät tunnu epämiellyttävälle se ajatus, että herkempi ihminen todella haistaa teistä että on menkat ja käytätte sidettä ettekä osaa vaihtaa sitä tarpeeksi usein tai peseytyä?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Tuli vain mieleeni, että jos itse istun koko päivän koulun penkillä, alapää alkaa lemahtaa karsealle hiljakseen. loppupäivästä olen ihan varma, että haju menee myös muiden nokkaan. :x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Tuli vain mieleeni, että jos itse istun koko päivän koulun penkillä, alapää alkaa lemahtaa karsealle hiljakseen. loppupäivästä olen ihan varma, että haju menee myös muiden nokkaan. :x
Ja se tosiaan menee myös muiden nokkaan. Kantsii vaihtaa sidettä tauoilla ja vähän huuhtasta!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ihmisten hajuaisteissa on tosiaan eroja, toisilla on herkempi. mutta eikö teistä siteiden käyttäjät tunnu epämiellyttävälle se ajatus, että herkempi ihminen todella haistaa teistä että on menkat ja käytätte sidettä ettekä osaa vaihtaa sitä tarpeeksi usein tai peseytyä?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ihmisten hajuaisteissa on tosiaan eroja, toisilla on herkempi. mutta eikö teistä siteiden käyttäjät tunnu epämiellyttävälle se ajatus, että herkempi ihminen todella haistaa teistä että on menkat ja käytätte sidettä ettekä osaa vaihtaa sitä tarpeeksi usein tai peseytyä?
JOs sillä kanssamatkustajalla ei ole varaa ostaa siteitä. Jos se on laskelmoinut, että yhden sidepakkauksen pitää kestää koko menkkojen ajan. Eikös niissä pakkauksissa ole jotain 10 sidettä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja aijaa:voivoi, milleköhän olen haissut, kun nuorena leirillä alkoi yllättäen kuukautiset ja sain ohjaajalta siteen. hän ei kuitenkaan neuvonut, että sitä pitää vaihtaa - käytin samaa 3 päivää, kun en tiennyt milloin vuoto on loppu. Silloin ekoissa kuukautisissa ei kyllä paljon verta tullut...
Kamalaa. Ei ohjaaja sitten tajunnut antaa useampaa sidettä? Millä luuli sinun pärjäävän loppuleirin?
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Joo, siis en ole ainut joka ko. asian haistaa. Moni tuttu on sanonut samaa asiaa. Enemmän ihmettelen etteikö se värkki omaan nenään sitten haise vai onko siihen hajuun tottunut?
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ihmisten hajuaisteissa on tosiaan eroja, toisilla on herkempi. mutta eikö teistä siteiden käyttäjät tunnu epämiellyttävälle se ajatus, että herkempi ihminen todella haistaa teistä että on menkat ja käytätte sidettä ettekä osaa vaihtaa sitä tarpeeksi usein tai peseytyä?
JOs sillä kanssamatkustajalla ei ole varaa ostaa siteitä. Jos se on laskelmoinut, että yhden sidepakkauksen pitää kestää koko menkkojen ajan. Eikös niissä pakkauksissa ole jotain 10 sidettä?
Voiko jollain olla noin HUONO rahatilanne?!
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Just joo.
Kyllä tän päivän siteet on ihan hygieenisiä ja mee kyllä niin vuodon kuin hajutkin - kun sitä siis käytetään oikein, eli vaihdetaan puhtaaseen tarpeeksi usein. Ja luonnollisesti menkkojen aikaan tehdään alapesu joka vessakäynnin yhteydessä!
Mulle ei tamponit ole yksinkertaisesti vaan ikinä sopineet. Vaikka koko olisi mini, se tuntuu ikävästi - VAIKKA olisi ihan oikealla paikalla. Painaa ja hankaa, ainakin tietyissä asennoissa. Ja poistaminen sattuu. Mulla vaan on ahtaat ja herkät paikat, enkä tykkä tunkea sisälleni mitään sinne kuulumatonta.
Siksi myös ajatuskin jonkun kuukupin tunkemisesta sisälleni tuntuu inhalta!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Ottakaa ne nenänne pois toisten naisten haaroväleistä ja katelkaa vaikak maisemia sen bussimatkan ajan...
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Mulla vaan on ahtaat ja herkät paikat, enkä tykkä tunkea sisälleni mitään sinne kuulumatonta.
Alkuperäinen kirjoittaja heheh:Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Mulla vaan on ahtaat ja herkät paikat, enkä tykkä tunkea sisälleni mitään sinne kuulumatonta.
Sulla ei vissiin ole miestä?![]()