Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:BKM:n mäkin haluisin tavata..jos nyt en ihan väärin muista..![]()
Joo, aivan, sulla on kanssa hyvin samanlaisia mielipiteitä alkkiksista kuin mullakin. Meillä on molemmilla yhtä hyväksyvä ja hoivaava asenne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:BKM:n mäkin haluisin tavata..jos nyt en ihan väärin muista..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:BKM:n mäkin haluisin tavata..jos nyt en ihan väärin muista..![]()
Joo, aivan, sulla on kanssa hyvin samanlaisia mielipiteitä alkkiksista kuin mullakin. Meillä on molemmilla yhtä hyväksyvä ja hoivaava asenne.Mä olen Lahdessa joskus viettänytkin paljon aikaa..
Sinne mä melkein kaipaan takaisin. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Pläähin kissat :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:noihin ei voi olla rakastumatta kun näkee livenä
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:noihin ei voi olla rakastumatta kun näkee livenä
Ei niin. Ja se tulee kalliiksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:tonni sinne tai tännesä oot sentään päässy halvalla. mulla olis pari suklaata vailla kotia
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:tonni sinne tai tännesä oot sentään päässy halvalla. mulla olis pari suklaata vailla kotia
![]()
Niin olen, kiitos sun. :heart: Juuri sain vähän aikaa sitten kuvaviestin kotona sängyllä vierekkäin makailevista otuksista.Niistä on tullut tosi kaverit. Neiti on pistänyt Viltsun ihan tassun alle, mulkaisu riittää pistämään jätkän ojennukseen.
![]()
Jos mä en kolmatta kuitenkaan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kade:Mä haluaisin nähdä Rytkäätyksen, onks sil muka niin hyvä elämä kuin mitä se väittää.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Jonsered ja hyytikyppynen, tosin hyytishän voi kävellä vastaan millon vaan enkä tunnistais :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:BKM
vaikuttaa mukavalta ihmiseltä, jolla hyvät mielipiteet !
Täytyy peesata.
Ai kun te ootte herttaisia!! :heart: Mä luulin että suunnilleen kaikki pitää mua vaan jonain nuolijana tai veetuilijana.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Moi????(<---ranskaa) Joo, siis Ranen mäkin haluun tavata.
Alkuperäinen kirjoittaja tr:en ketään
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Hetken mietittyäni, tulin siihen tulokseen, että Kipinäisen, Nyynän, Vartoojan, RottenCorpsen.... Ööö.... on muitakin, mut ei tuu nimiä mieleen... Samperin
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Hetken mietittyäni, tulin siihen tulokseen, että Kipinäisen, Nyynän, Vartoojan, RottenCorpsen.... Ööö.... on muitakin, mut ei tuu nimiä mieleen... Samperin
Oih, ja niin, sut tietenkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Hetken mietittyäni, tulin siihen tulokseen, että Kipinäisen, Nyynän, Vartoojan, RottenCorpsen.... Ööö.... on muitakin, mut ei tuu nimiä mieleen... Samperin
Oih, ja niin, sut tietenkin![]()
Olitko unohtanut:'(
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Harhaanjohtajan, Aurinkokunnan.