Mutta jos mun pitääkin ihan kohta lähteä? mitä jos tyttö nyt herääkin, enkä pääsekään palstalle? entä jos kaupassa on ruuhkaa, en pääse palstalle niin nopeasti? mä en kestä! :'(Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:AAAHH... onneksi palasit :hug: :hug: :hug: *menee lajittelemaan pyykkiä*Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä::xmas:
Tää on ihan ku meidän kissa Saman värinenkinAlkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Jep jep...kaalimaan vartijaAlkuperäinen kirjoittaja nibbler:mee rauhassa vaan mä kyllä katon näitte perään
Et sä nyt voi lähteä. Laita esikoinen kauppaan. Mun pitää alkaa maalaamaan jalkalistoja ja junnu lukee maanantaiseen ruotsin kokeeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mutta jos mun pitääkin ihan kohta lähteä? mitä jos tyttö nyt herääkin, enkä pääsekään palstalle? entä jos kaupassa on ruuhkaa, en pääse palstalle niin nopeasti? mä en kestä! :'(
Joku väitti, että noi lapset pitäis ruokkiakin. Ja joku kuulema pesee niitten vaatteitakin!?!
Joo en voi, mutta esikoinen nukkuu vielä kun oli niin myöhään bilettämässä. Juu nou, hunningolla ja silleen. Huonosti on kasvatettu sekin. :'( Nyt tuli siitä morkkis. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Et sä nyt voi lähteä. Laita esikoinen kauppaan. Mun pitää alkaa maalaamaan jalkalistoja ja junnu lukee maanantaiseen ruotsin kokeeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mutta jos mun pitääkin ihan kohta lähteä? mitä jos tyttö nyt herääkin, enkä pääsekään palstalle? entä jos kaupassa on ruuhkaa, en pääse palstalle niin nopeasti? mä en kestä! :'(
Joku väitti, että noi lapset pitäis ruokkiakin. Ja joku kuulema pesee niitten vaatteitakin!?!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Sulle taitaa kohta napsahtaa tuosta....
*voimahali* :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Joo en voi, mutta esikoinen nukkuu vielä kun oli niin myöhään bilettämässä. Juu nou, hunningolla ja silleen. Huonosti on kasvatettu sekin. :'( Nyt tuli siitä morkkis. :'(
7vee alkoi kinuamaan jotakin pientä lelua, en varmaan saa sitäkään kuriin ilman palstan apuja. Kakkonen ei ole tullut vielä edes kotiin, on kaverilla yökylässä, ei ole edes soittanut. :'(
En mä voi lähteä tässä mielentilassa, pitää jäädä tänne saamaan vertaistukea. :'( :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:*voimahali* :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Joo en voi, mutta esikoinen nukkuu vielä kun oli niin myöhään bilettämässä. Juu nou, hunningolla ja silleen. Huonosti on kasvatettu sekin. :'( Nyt tuli siitä morkkis. :'(
7vee alkoi kinuamaan jotakin pientä lelua, en varmaan saa sitäkään kuriin ilman palstan apuja. Kakkonen ei ole tullut vielä edes kotiin, on kaverilla yökylässä, ei ole edes soittanut. :'(
En mä voi lähteä tässä mielentilassa, pitää jäädä tänne saamaan vertaistukea. :'( :hug: