Tiedän missä jätkä asuu.Varmaan eksynyt matkallaan johonkin
Pitäsköhän tehdä katoamisilmoitus
Kun ehdit, käy ovella sanomassa että palaa jo töihinsä moderoimaanTiedän missä jätkä asuu.
Kyllä voi jos ostaa kenkäparin ilman hintalappuaEi näin kauan voi kauppareissu kestää
ne on nimeltään "juoksukengät".Kyllä voi jos ostaa kenkäparin ilman hintalappua
Sakkolapun korkeintaanKyllä voi jos ostaa kenkäparin ilman hintalappua
Vanhatkin jätetään joskus kauppaan niin pääsee nopeammin juokseenne on nimeltään "juoksukengät".
taisin kuulla nuorison suusta tuon jo 10 vuotta sittenPuhutaanhan nykyään myös juoksukaljoistakin
Onhan tuota silloinkin harrastettu, lehdet vaan monesti kirjoittaa juoksukaljan varkausuutisten yhteydessä.taisin kuulla nuorison suusta tuon jo 10 vuotta sitten
Sori kun kesti, piti vaihtaa lääniä ja osoitetta välillä. Mut uudet lenkkarit on eteisessä.Kun ehdit, käy ovella sanomassa että palaa jo töihinsä moderoimaan
Ei näin kauan voi kauppareissu kestää
Hyvä kun palasit ja lenkkaritkin löytyiSori kun kesti, piti vaihtaa lääniä ja osoitetta välillä. Mut uudet lenkkarit on eteisessä.
Olet muuttanut?Sori kun kesti, piti vaihtaa lääniä ja osoitetta välillä. Mut uudet lenkkarit on eteisessä.
Mulla kun tulee nää vastaukset vähän viiveellä nykyään, joo oon vaihtanut lääniä, työpaikkaa, alaa ja muutenkin seonnut entistä pahemmin.Olet muuttanut?
Asiankannattajan olet tavannutkin. Entäs muut?Tiedän missä jätkä asuu.
Mitä heistä? Olen tavannut palstalaisia n.2004 lähtien.Asiankannattajan olet tavannutkin. Entäs muut?