Vauvan kirkas puklu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nimra

Vieras
Siis onko normaalia, että tuollaista tulee :o Kyllä siinä siis maitoakin on mukana, mutta limaista ei ole. Luin, että voi olla massunestettä, menenkö päivystykseen vai soitanko omalle lääkärille ajan ?

Oletko tosiaan aina juoksemassa päivystykseen joka pikku "oireen" takia? Kyselit joskus aiemmin mm. onko vauvan kuolaaminen normaalia ja nyrkin suuhun laittaminen. Mieti nyt itsekin joskus maalaisjärjellä!

Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Siis onko normaalia, että tuollaista tulee :o Kyllä siinä siis maitoakin on mukana, mutta limaista ei ole. Luin, että voi olla massunestettä, menenkö päivystykseen vai soitanko omalle lääkärille ajan ?

Et kumpaakaan vaan istahdat alas ja otat ihan iisisti.

Meillä esikolla tuli myös välillä kirkasta puklua ja se tosiaan haisi ihan garmeelle mutta ei mulla käyny mielessäkään että oisin vieny sen lääkäriin :ashamed: puklaili muutenki paljon ja maidot lens välillä oikein kaaressa ku rupes röyhtäyttämään ja nosti makuulta tohon olalle vauvan :whistle: sille vaan keräänty joku hirmunen ilmakupla "lukko" mikä sitte purkaantu kerralla paineella :D ja sitte kun jatko syöttämistä niin ei tullu kun normiröyhty ja vähän puklua =) toi tommonen kirkas puklu tuli makuulla eikä koskaan pystyasennossa tai puolipystyssä ja tosiaan sitä tuli ihan pienenä mutta kunhan vähän kasvoi niin ei enää =)

meilläkin on molemmilta lapsilta tullut välillä kirkkaitakin pukluja, joissa saattoi olla hieman maitoraitoja mukana. En oo kyllä pitänyt sitä mitenkään epänormaalina.

Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Miksi te hyökkäätte ap:n kimppuun?!

Koska kysymysten taso on melkein samaa luokkaa kuin palstalla viimeaikoina keikkuneen lapsellisen raskausoireilijan kysymykset. Anteeksi purkaukseni!

:headwall: Ja siksi ei saisi kysellä?
Yrittäisit ymmärtää vaan, toinen on melko tuore äiti ja asiat askarruttaa. EI kaikilla ole kokemusta lapsista ennen omaa nyyttiä.

Ei minullakaan ollut minkäänlaista kokemusta ja kosketusta lapsiin esikoiseni saatuani mutta eipä ole koskaan tullut mieleen kysellä mitään tuollaisia. Nykyään ei haluta itse arvioida mitään vaan kysellään pöljänä palstoilta mitä sattuu! Eri asia jos oikeasti jotain ongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Ei minullakaan ollut minkäänlaista kokemusta ja kosketusta lapsiin esikoiseni saatuani mutta eipä ole koskaan tullut mieleen kysellä mitään tuollaisia. Nykyään ei haluta itse arvioida mitään vaan kysellään pöljänä palstoilta mitä sattuu! Eri asia jos oikeasti jotain ongelmia.

No onnea!

No jopas se on saatana teidän ongelma kun kysyn |O |O Mä kun olen tästä lukenut, että jos on mahanestettä ja pidemmän aikaa niin tulisi tutkia, kun syövyttöö pienen ruokatorvia niin ajattelin kysyä jos jollakin on samasta asiasta kokemusta. EN ole heti viemässä päivystykseen! Siksi kysyin, kun luettuani oli erittäinkin suotavaa jos tule kirkkaana nesteenä puklu, koska siihen tarvitsee reseptilääkkeen eikä sitä saa muualta kuin lääkäristä. Meillä on nyt kestänyt tätä noin 3 vko.. mutta ei tarvii vastata, jos mun kysymykse on näin vittumaisia, tarviiko niitä silloin edes avata!? :o

ihan normaalii olla lapsesta huolissaan ja musta hienoo et kyselet, tietää ainaki et oikeesti välität ja huomaat pienetki muutokset.kyllä mäki tuoreena äitinä tai odottavana kyselisin kaikkea. nimimerkki huoh voit painuu vittuu

Ehkä kaikki eivät vain ole yhtä itsevarmoja? Joskus voi vaan pitää päänsä kiinni, eikä purkaa pahaa oloaan muiden kysymyksiin, vaikka ne tuntuisi itsestäsi kuinka tyhmältä tahansa.

Yhteistyössä