Hääpaikkoja Kymenlaaksossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juu

Vieras
Osaako kukaan kertoa mitään hyvää juhlapaikkaa Kymenlaakson suunnilta? Tuntuu että tarjolla on vain rappeutuneita vanhoja tanssilavoja tai seurantalojen hollitalleja jossain kaukana jonne ei edes pitopalvelua saa suostumaan.

Kuka osaa suositella?

Me mentiin kymenlaaksossa vanhalla seurojen talolla naimisiin. Talo oli tunnelmallinen mutta just aika vanha ja vähän rappeutunutkin mutta ihanat maalaishäät oli. Paikallinen pitipalvelu hoiti ruuat.

Alkuperäinen kirjoittaja deziluu:
Myö oltiin yksissä häissä olikohan Iitissä ja se oli kyllä nätti paikka vaan mikähän oli paikan nimi :ashamed: ?

Kurjenmiekka - veikkaisin? Kaunis paikka, oon ollut siellä yksissä häissä.

Me mentiin 10v sitten naimisiin Kouvolassa upseerikerhon tiloissa (oli juhlava paikka) ja joskus oon ollut häissä jotka olivat Korialla pioneriravintolassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilmuska:
Kotkassa Kärkisaaren maja tai vanha panimo.

Vanha panimo ei kyl oo mikää kauheen hieno paikka häille vaikka saa sieltä hyvää ruokaa ja on tilaa..Siis mä en henk.kohtaisesti siellä menis naimisiin

Alkuperäinen kirjoittaja tuulen sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja deziluu:
Myö oltiin yksissä häissä olikohan Iitissä ja se oli kyllä nätti paikka vaan mikähän oli paikan nimi :ashamed: ?

Kurjenmiekka - veikkaisin? Kaunis paikka, oon ollut siellä yksissä häissä.

Me mentiin 10v sitten naimisiin Kouvolassa upseerikerhon tiloissa (oli juhlava paikka) ja joskus oon ollut häissä jotka olivat Korialla pioneriravintolassa.

Piti ihan tarkistaa, mut ei ollut Kurjenmiekka (joka ois ehkä ollu viel hienompi paikka). Tämä oli http://www.yli-kaitala.com/index.cfm?la=FI&lang_id=1 ja ihan kivaa oli.

Kurjenmiekan lähellä on Iitin kirkko, joka mielestäni on yksi kauneimmista puukirkoista Suomessa. Jos on siis kirkkohäät tulossa. Se tosin on hyvin suosittu, eli kannattaa olla ajoissa liikkeellä.

Kurjenmiekassa on kyllä ihan loistava ruoka nykyisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Kurjenmiekan lähellä on Iitin kirkko, joka mielestäni on yksi kauneimmista puukirkoista Suomessa. Jos on siis kirkkohäät tulossa. Se tosin on hyvin suosittu, eli kannattaa olla ajoissa liikkeellä.

Kurjenmiekassa on kyllä ihan loistava ruoka nykyisin.

Joo tossa Kurjenmiekassa vähän huolestuttaa se, että saako sitä ikinä varattua.... Mutta eihän se auta kun soitella.

Kiitos vinkeistä! Oisko vielä joku paikka mielessä?

Wanha Lasimestari on tunnelmallinen häidenviettopaikka William Ruthin kadun romanttisessa miljöössä.
Ravintolamme tilat soveltuvat aina pienimuotoisista häistä jopa 200 hengen hääjuhliin.

Ruokalista ja koristelu suunnitellaan yhdessä hääparin kanssa, samalla voimme tarjota Teille monipuolisuutta hääjuhlien järjestelyissä.
Meidän lähtökohtana kuitenkin on, että häätilaisuutenne on täysin Teidän näköisenne.

Räätälöimme tarjoukset juuri Teidän toiveittenne mukaisesti
-otathan yhteyttä !

Jari Kettunen
William Ruthin katu 3
48600 Kotka
+358 50 511 4605
http://www.wanhalasimestari.net

Jos Valkeala kiinnostaa, niin sieltä löytyy esim. Valkea Karhu. Vanhaan kansakouluun ihanasti remontoitu pitopaikka. Sen siis omistaa henkilö, jolla on pitopalvelu. Olen ollut siellä useammissakin häissä.
Ja sama omistaja omistaa myös entisen Tykkimäen tanssipaviljokin.
Eli riippuu vähän kuinka paljon vieraita aiotte kutsua.
=)

Meidän häät oli Hurukselan soihtulassa. Mun mielestä kaunis paikka. Ja tosi rauhallinen. Siellä saa ihan rauhassa käydä takapaksillakin. Ei ole ohikulkijoita töllistelemässä.

Alkuperäinen kirjoittaja anjalasta:
Meidän häät oli Hurukselan soihtulassa. Mun mielestä kaunis paikka. Ja tosi rauhallinen. Siellä saa ihan rauhassa käydä takapaksillakin. Ei ole ohikulkijoita töllistelemässä.

Me oltiin muuten joitakin vuosia sitten tuolla kurjenmiekassa häissä, ja siellä oli kauhea vahtiminen just noilla takapakseilla. henkilökunta kävi useaan otteeseen kattelemassa autoilla. Voiko sen oikeesti kieltää, siis omilla pulloilla käymisen?
Ruoka oli silloin tosi hyvää ja sitä riitti.

Sittenhän on vielä Kestikartano Aurantola http://www.aurantola.fi/ ja Tolkkilan kartano http://www.kouvolanseurakunnat.fi/?id=1139. Tosin en tiedä onko toi Tolkkila niin juhlallinen sisältä, vaikka ulkoisesti komea onkin. Makuasioita :)

Yhteistyössä