Lastenvaatteiden shoppailu Köpiksessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tanska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tanska

Vieras
Löytyiskö täältä ketään kuka tietäisi jotain Kööpenhaminan lastenvaatetarjonnasta? Olen suunnitellut pistäytyä siellä syksyllä tai talvella ja voisin samalla hyödyntää ostosmahdollisuuksia. Alkaako siellä alennusmyynnit heti joulun jälkeen vai saisiko muuhunkin aikaan mahdollisesti halvemmalla? Eroaako normihinnat paljon siitä mitä Suomen nettikaupoissa saa maksaa tanskalaisista vaatteista? Osaako joku kertoa kauppojen sijaintia/suositella jotain? En ole kinnostunut ihan sairaan kalliista merkeistä vaan tätä perus Ticket, Minymo, Molo, Mala jne linjasta.

Alennusmyynnit ovat joulun jälkeen. Muina aikoina tanskalaiset vaatteet maksavat saman verran kuin Suomessakin, koska käyttävät ovh-hinnoittelua. Käytännössä monet vaatteet hinnoitellaan valmistusvaiheessa ja hinta on sama kaikille.

Löytyisköhän täältä nyt ketään joka tietäisi aiheesta? Ajankohta on nyt todennäköisesti tammikuun alku joten ale-aika ainakin pitäis olla... vinkkejä?!

aleaika on... kannattaa sinusta kivojen merkkien kotisivuilta etsiä jälleenmyyjiä,
suoraan sanottuna sillä, että lähtee vaan keskustaan kävelemään ei löydä mitään :D muuta ku ketjumyymälöitä.. huginmugin konseptimyymälä on siinä ihan strögetillä...
ticketin tehtaanmyymälä on ollu ainakin matkustajasatamassa.. parhaat löydöt mä olen tehny nettikaupoissa, mutta köpis on ihana kaupunki kuljeskeluun ja kiertelyyn :heart: nyhavn!

Yhteistyössä