M
Myy
Vieras
Tietääkö kukaan mitenkä käy jos finnairin lentäjät menee lakkoon ja on jo valmiiksi ulkomailla? Järkkääkö ne jonkun muun lentofirman tuomaan matkalaiset takas kotiin??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kuinka hotellihuoneiden yms kanssa käy jos ei kotiin pääse silloin kun pitäis? Apua, ollaan just silloin etelässä ja pitäs 27 päivä tulla takas...
Onko muita jotka reissussa tollon?
Alkuperäinen kirjoittaja byää:Ei pääse takas! Moraalittomia nuo lentokoneenkuljettajat, muutenkin hyvä palkka!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja byää:Ei pääse takas! Moraalittomia nuo lentokoneenkuljettajat, muutenkin hyvä palkka!
Lakkoa siirretty 2 vkoa valtiovallan toimesta, ajoittuu helmi-maaliskuun vaihteeseen.
Valmismatkalaisista huolehtii matkanjärjestäjä. Pelkät lentoliput ostaneet huolehtivat itse itsestään. Toimitaan ihan samoin kuin jos bussikuskit olisi lakossa...
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Siis ne lakko kestää aina päivän kerrallaan, elikkä 25.2., 2.3., 4.3. ja 6.3. Meillä paha juttu, kun tuolloin 4.3. pitäisi lähteä etelään ja se olisi yksi lakkopäivistä. Toivotaan nyt, että saisivat sovittua.
Mä uhkasin nistiä kaikki Finnairin lentäjät, jos ne ovat tuolloin 4.3. lakossa. Mä en nimittäin ole 15 vuoteen käynyt etelässä ja nyt kun kerrankin pääsisin, niin ne uhkaa lakolla ja rahojakaan ei silloin saa takaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jossain uutisessa oli, että lakkoa on siirretty, jotta etelä-suomalaisten lomat ei vaarannu!
Tulipa mieleeni, että on sitä elämää ja koululaisia muuallakin. Mutta pysykööt savolaiset ja lappalaiset kotonaan, taitaa valtiovalta ajatella.
En tiedäTietääkö kukaan mitenkä käy jos finnairin lentäjät menee lakkoon ja on jo valmiiksi ulkomailla? Järkkääkö ne jonkun muun lentofirman tuomaan matkalaiset takas kotiin??