Mama kananuudelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuudels
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuudels

Vieras
Yhdessä pussissa pikkasen reilu 30 kcal? Eli tosi vähän. Pakkausselosteessa siis sanotaan, että 100 grammassa olis 60 kaloria ja kun tossa pussissa siis on 55g.

Kun yks päivä täällä joku kysyi, että onko nuudelit laihduttajalle pahaksi niin monet vastasi, että on??

parhaillaan syön mama riisinuudeleita ja lapsille meinasin tänään laittaa iltaruuaksi just noita kananuudeleita, kun ovat niitä jo monena pivänä kinunneet. Ja ihan hyvällä mielellä syön...

Jos laittaa nuudelipussin ja sinne tonnikalaa sekaan, niin kaloritmäärä jää aika pieneksi! Että syä nuudelia vaan. Tuskin sä pelkkää nuudelia meinasit syödä loppuelämäs? :D

Mama katkaravun makuinen nuudeli 100g VALMISTA KEITTOA 70 kaloria

Mama possunuudeli sama.

Mama-nuudelit parhaita :) Itse teen niin, että lisään puolikkaan paketin maustamatontakin nuudelia, koska muuten satsi ei riitä mulle. Syön aika usein tuollaisen lounaaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Dragon blue kananuudeleissa on 467 kcal per. 100g. Olisko siitä sun pussin arvosta jäänyt yksi nolla pois? Pelkkää valkosta vehnäähän nuo nuudelit ovat ja rasvaa.

No ei todellakaan ole jääny nollia pois. Tuskinpa tämä virhe olis pusseissa ollut vuosia!! Voin kirjata tarkat ravintomäärät yms., mitä pussissa lukee. Ja tosiaankin 100 grammassa 60 kcal!!!!

Se on valmiiden nuudeleiden kalorimäärä-ei raakapainon kalorimäärä.Eli raakapaino on se 55g ja jo keitetyille nuudeleille on tuo vajjaan 70kcal määrä.Sitä en tiiä,paljonko keitetyt nuudelit painaa,mutta kyllähän sen järki jo sannoo,ettei saman verran,kuin raakana ;) Moni on erehtyny tuon kanssa,kun eivät hoksaa tuota ^^

Alkuperäinen kirjoittaja nuudels:
Alkuperäinen kirjoittaja Järki käteen:
Nuudelit on laihduttajalle todella "epäterveellisiä". Niiden avulla et tosiaankaan tuu laihtumaan..

Niin miksi?

Älä lue mitään kaloreita, ne on painonvartioille eikä liity laihduttamiseen pätkääkään.
Sokeri on se joka lihottaa, kattele niit hiilareita ainoastaan.

Nuudelien energia on kerrottu valmiista tuotteesta, valmistusohjeen mukaan valmistetusta, eli 55g + 500g vettä= 550g ja 70Kcal/100g =390Kcal... TOOOOsi kevyttäkö? (painot heitetty hatusta, ei oikein)

Eipä se haittaa hyviä on, syö vaan muuta vähempi...

Niissä on noin 300 kcal (olisiko ollut 290 tarkka määrä), söit sitten ne veden, light-kolan tai ylähuulen kanssa. Lape tuossa selvensikin asiaa.

Ihan hauskoja nämä, jotka laihduttavat syömällä nuudeleita. "Hei mä söin tänään vain 10 pussia mamasei, eli 290 kcal, vitsit..." Oikeastihan 10 pussissa olisi 2900 kcal. Ei siinä laihtumaan pääse.

Nuudeleissa on ihan sikana kaloreita!! Ei mitään terveellistä! Syö ennemmin jotian täysjyväpastaa tai -riisiä, nissä olis sentään kuituja mukana

NO ei tod oo kaloreita, isossa pussissa mamas kananuudeleita, mistä maha täyttyy, on saman verran kaloreita kuin yhdessä hikisessä ruispalaviipaleessa. Eli kyl mä mieluiten valitten evääksi sen nuudelin, on ruokasampaa ja pitää nälän. Siihen kurkut ja tomaatit kyytipojaksi niin avot. Puoltoista kuukautta näin toimien niin lähtenyt 12 kg eli ei vai laihdu :O

[QUOTE="mä";24324383]NO ei tod oo kaloreita, isossa pussissa mamas kananuudeleita, mistä maha täyttyy, on saman verran kaloreita kuin yhdessä hikisessä ruispalaviipaleessa.[/QUOTE]

Aika iso leipäviipale, isossa Mama's-pussissa on nimittäin 420 kcal.

[QUOTE="mä";24324383]NO ei tod oo kaloreita, isossa pussissa mamas kananuudeleita, mistä maha täyttyy, on saman verran kaloreita kuin yhdessä hikisessä ruispalaviipaleessa. Eli kyl mä mieluiten valitten evääksi sen nuudelin, on ruokasampaa ja pitää nälän. Siihen kurkut ja tomaatit kyytipojaksi niin avot. Puoltoista kuukautta näin toimien niin lähtenyt 12 kg eli ei vai laihdu :O[/QUOTE]

lue tuolta ylempää toi apen kommentti. ymmärrätkö sitä? kannattaa miettiä mitä siinä paketossa lukee. miksi mama nuudeleissa olisi vaan viidesosa niistä kaloreista kuin muissa nuudelimerkeissä?

Yhteistyössä