Jos on nestehukka, niin sillon ainakin päätä särkee ku menee hörppimään sitä. Ja se sulla taatusti kyllä voi olla koska et normaalisti vettä juo.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Hei muuten, toi jatkuva vessassa ravaaminen tosiaan kuuluukin asiaan, sitä ei pitäisi kauaa kestää. Parin päivän perästä huomaa positiiviset vaikutuksetOnkos pikkanen muuten rinnalla? Suosittelen kyllä pitämään vesituoppia jatkuvasti lähettyvillä, siitä tulee äkkiä tapa, imettäessä varsinkin alussa meni litrakin ihan helposti siinä sivussa.
Nimimerkillä itsekin entinen kurariippuvainen.
Ps; mitä muuten kuuluu vauva-arkeen? :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Köyhä:Johan toi limun latkiminen tulee kalliiksikin! Meillä on jouduttu tinkimään kaikista turhista elintarvikkeista ja yksi niistä on just limu. Ja toisaalta se on terveydelle vaan hyväksi. Tietty jos ei ole tiukkaa rahallisesti, niin se ei mietitytä samalta kantilta. Mutta voithan yrittää vähentää limun juomista juuri ajattelemalla kukkaron nyörien kautta. Olisiko paha idea?
Alkuperäinen kirjoittaja Köyhä:Johan toi limun latkiminen tulee kalliiksikin! Meillä on jouduttu tinkimään kaikista turhista elintarvikkeista ja yksi niistä on just limu. Ja toisaalta se on terveydelle vaan hyväksi. Tietty jos ei ole tiukkaa rahallisesti, niin se ei mietitytä samalta kantilta. Mutta voithan yrittää vähentää limun juomista juuri ajattelemalla kukkaron nyörien kautta. Olisiko paha idea?
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:Alkuperäinen kirjoittaja Köyhä:Johan toi limun latkiminen tulee kalliiksikin! Meillä on jouduttu tinkimään kaikista turhista elintarvikkeista ja yksi niistä on just limu. Ja toisaalta se on terveydelle vaan hyväksi. Tietty jos ei ole tiukkaa rahallisesti, niin se ei mietitytä samalta kantilta. Mutta voithan yrittää vähentää limun juomista juuri ajattelemalla kukkaron nyörien kautta. Olisiko paha idea?
Maito on kalliimpaa litrahinnaltaan kuin esim pepsi.
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:Mulla on käynyt monesti niin, että kun olen yrittänyt lopettaa limun juomisen niin siitä seuraa hirveät päänsäryt. Luulin alkuun jotta elimistö kaipaa sitä kofeiinia jota kola-juomista saan, mutta eipä ollut siitä kyse. Se oli se hurja määrä sokeria jota kroppani oli tottunut joka päivä saamaan...ja se ns laskuhumala oli kauhea.
Nyt kun olen taas tehnyt limulakon niin tein sen ns pehmeästi ja join alkuun paljon tuoremehuja...ja siitä pikku hiljaa siirryin veteen.
Alkuperäinen kirjoittaja yksi sivullinen:Alkuperäinen kirjoittaja jensku:Alkuperäinen kirjoittaja Köyhä:Johan toi limun latkiminen tulee kalliiksikin! Meillä on jouduttu tinkimään kaikista turhista elintarvikkeista ja yksi niistä on just limu. Ja toisaalta se on terveydelle vaan hyväksi. Tietty jos ei ole tiukkaa rahallisesti, niin se ei mietitytä samalta kantilta. Mutta voithan yrittää vähentää limun juomista juuri ajattelemalla kukkaron nyörien kautta. Olisiko paha idea?
Paljonko se maito sitten jo maksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja yksi sivullinen:Alkuperäinen kirjoittaja jensku:Alkuperäinen kirjoittaja Köyhä:Johan toi limun latkiminen tulee kalliiksikin! Meillä on jouduttu tinkimään kaikista turhista elintarvikkeista ja yksi niistä on just limu. Ja toisaalta se on terveydelle vaan hyväksi. Tietty jos ei ole tiukkaa rahallisesti, niin se ei mietitytä samalta kantilta. Mutta voithan yrittää vähentää limun juomista juuri ajattelemalla kukkaron nyörien kautta. Olisiko paha idea?
Mä ostin tänään, tais olla 95 senttiä litralta. Pepsi Max 2-pack maksoi 2,99 ja siinä oli pantit mukana. Eli itse limsa 2,19 ?/ 3 litraa.
Alkuperäinen kirjoittaja yksi sivullinen:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja yksi sivullinen:Alkuperäinen kirjoittaja jensku:Alkuperäinen kirjoittaja Köyhä:Johan toi limun latkiminen tulee kalliiksikin! Meillä on jouduttu tinkimään kaikista turhista elintarvikkeista ja yksi niistä on just limu. Ja toisaalta se on terveydelle vaan hyväksi. Tietty jos ei ole tiukkaa rahallisesti, niin se ei mietitytä samalta kantilta. Mutta voithan yrittää vähentää limun juomista juuri ajattelemalla kukkaron nyörien kautta. Olisiko paha idea?
Mä ostin tänään, tais olla 95 senttiä litralta. Pepsi Max 2-pack maksoi 2,99 ja siinä oli pantit mukana. Eli itse limsa 2,19 ?/ 3 litraa.
Meidän kaupassa tollanen 2-pack maksaa yleensä 4,99e,joskus 3,99.
On se maito sitten kuitenkin halvempaa,jos oikein laskin.
Alkuperäinen kirjoittaja yksi sivullinen:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja yksi sivullinen:Alkuperäinen kirjoittaja jensku:Alkuperäinen kirjoittaja Köyhä:Johan toi limun latkiminen tulee kalliiksikin! Meillä on jouduttu tinkimään kaikista turhista elintarvikkeista ja yksi niistä on just limu. Ja toisaalta se on terveydelle vaan hyväksi. Tietty jos ei ole tiukkaa rahallisesti, niin se ei mietitytä samalta kantilta. Mutta voithan yrittää vähentää limun juomista juuri ajattelemalla kukkaron nyörien kautta. Olisiko paha idea?
Meidän kaupassa tollanen 2-pack maksaa yleensä 4,99e,joskus 3,99.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Hei muuten, toi jatkuva vessassa ravaaminen tosiaan kuuluukin asiaan, sitä ei pitäisi kauaa kestää. Parin päivän perästä huomaa positiiviset vaikutuksetOnkos pikkanen muuten rinnalla? Suosittelen kyllä pitämään vesituoppia jatkuvasti lähettyvillä, siitä tulee äkkiä tapa, imettäessä varsinkin alussa meni litrakin ihan helposti siinä sivussa.
Nimimerkillä itsekin entinen kurariippuvainen.
Ps; mitä muuten kuuluu vauva-arkeen? :heart:
Juu on pieni rinnalla ja mulla siinäkin vieressä limsapullo :ashamed: . Pitäiskö oikeesti koittaa tehdä ryhtiliike ja vähentää ensin vaikka puoleen litraan päivässä tuo limu? Mahtaiskohan pystyä?
Vauva-arkeen kuuluu hyvää, kiitos kysymästä. Ylihuomenna on 3 kk neuvola ja sitä odotan innolla. Ihana pikkumies, jonka kanssa elo helpottuu päivä päivältä :heart: .
Mites teillä? Jotain ihania kuvia katselinkin sun galleriasta kun oli kuvapinossa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Liika vedenjuontikin voi olla terveydelle vaarallista, se muistaakseni liuottaa kaliumia ja voi tehdä ihmisen huonovointiseksi ja pahimmassa tapauksessa voi joutua sairaalahoitoon jos kaliumin vajaus pääsee pahaksi.
mutta mä en juonut kuin sen pari litraa. Eiks se oo ihan suosituskin?
älä sano, saattaa tulla päälleVoi hyvä tavaton! On kyllä aikas määrä...
Maidossa saatat saada helposti yliannoksen d-vitamiinia ja ne määrät täytyy osata laskea itse tarkalleen, ettei tule yliannostusta!Meidän kaupassa tollanen 2-pack maksaa yleensä 4,99e,joskus 3,99.
Niin on."Yliannostusoireena on raportoitu sydänpysähdyksiä"![]()
Hedelmien pintaan ruiskutetaan sellakkaa. Siitä tulee migreeni.E904.Anna sen sitruunan sitten maustua jääkaapissa vedessä, tulee hyvää.Olisko tuo jotakin tottumattoman vaivaa sitten,,?
Voi olla joillekinJohan toi limun latkiminen tulee kalliiksikin! Meillä on jouduttu tinkimään kaikista turhista elintarvikkeista ja yksi niistä on just limu. Ja toisaalta se on terveydelle vaan hyväksi. Tietty jos ei ole tiukkaa rahallisesti, niin se ei mietitytä samalta kantilta. Mutta voithan yrittää vähentää limun juomista juuri ajattelemalla kukkaron nyörien kautta. Olisiko paha idea?