Näkötesti, näettekö tässä numeroa?

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
mie
http://www.visionchannel.net/HealthProfiler/healthpro_cb.shtml

Näkyykö teistä tuossa oikealla puolella, toiseksi alimpana mitään nroa? Minä en näe, mutta en tiedä pitäisikö edes näkyä mitään :)
 
Ei siinä taida olla mitään. Jos pitää kovasti käyttää mielikuvitusta, että voi hahmottaa jonkin numeron, niin mitä luultavimmin sitä ei ole. Noi ylemmissä kuvioissa olevat 2 ja 8 olivat sitä paitsi selkeästi eri mallisia kuin se 2 tai 8, jonka tuossa voisi hyvällä mielikuvituksella nähdä.

Testin kannalta sillä ei taida olla mitään merkitystä, väittääkö siinä olevan 2, 8 vai ei mitään.
 
hei
Ei siinä ole numeroa. Laitoin siihen 8 niin testi vihjasi, että mulla saattais olla punavihervärisokeutta ja kun laitoin rastin ruutuun "ei numeroa", muuttui tuomio normaaliksi näöksi.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Ei siinä ole numeroa. Laitoin siihen 8 niin testi vihjasi, että mulla saattais olla punavihervärisokeutta ja kun laitoin rastin ruutuun "ei numeroa", muuttui tuomio normaaliksi näöksi.
Niin tää ilmeni, kun oli virhe yhdessö toisessakin kohtaa. Jos kaikki muut on oikein, niin sillä ei ole väliä, mitä tähän vastaa. Yksi virhe ilmeisesti saa olla.
 

Yhteistyössä