Näkötesti, näettekö tässä numeroa?

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Ei siinä ole numeroa. Laitoin siihen 8 niin testi vihjasi, että mulla saattais olla punavihervärisokeutta ja kun laitoin rastin ruutuun "ei numeroa", muuttui tuomio normaaliksi näöksi.
Mä puolestani sain "normaalin" tuloksen, vaikka laitoin siihen 2 tai 8 tai none. Oisko sulla ollut sitten jossain muussa tehtävässä sellainen vastaus, joka yhdessä tuon kanssa voisi antaa aihetta epäillä jotain?
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Ei siinä ole numeroa. Laitoin siihen 8 niin testi vihjasi, että mulla saattais olla punavihervärisokeutta ja kun laitoin rastin ruutuun "ei numeroa", muuttui tuomio normaaliksi näöksi.
Mä puolestani sain "normaalin" tuloksen, vaikka laitoin siihen 2 tai 8 tai none. Oisko sulla ollut sitten jossain muussa tehtävässä sellainen vastaus, joka yhdessä tuon kanssa voisi antaa aihetta epäillä jotain?
Niin no vastasinkin tossa jo aiemmin. Että näyttäis, että yksi virhe saa olla, mutta kahdesta se ilmoittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Ei siinä ole numeroa. Laitoin siihen 8 niin testi vihjasi, että mulla saattais olla punavihervärisokeutta ja kun laitoin rastin ruutuun "ei numeroa", muuttui tuomio normaaliksi näöksi.
Mä puolestani sain "normaalin" tuloksen, vaikka laitoin siihen 2 tai 8 tai none. Oisko sulla ollut sitten jossain muussa tehtävässä sellainen vastaus, joka yhdessä tuon kanssa voisi antaa aihetta epäillä jotain?
Niin no vastasinkin tossa jo aiemmin. Että näyttäis, että yksi virhe saa olla, mutta kahdesta se ilmoittaa.
Aa, ok. Mä olin varmaan innokkaasti näpyttämässä jo, kun sun viestisi ilmaantui ketjuun, joten jäi huomaamatta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kp:
Entäs tässä:

http://www.freevisiontest.com/color08.php

Plates 7 ja 8, en erota näissä mitään numeroita??
Mulla tuo testi antoi, että vastasin kaikkiin väärin, vaikka todellakin näin numerot oikein. 7 ja 8 ja muutama eteenpäin oli aika hämäriä. Mun mielestä 7:ssa oli 56 ja 8:ssa 27.
 
sokeako
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kp:
Entäs tässä:

http://www.freevisiontest.com/color08.php

Plates 7 ja 8, en erota näissä mitään numeroita??
Mulla tuo testi antoi, että vastasin kaikkiin väärin, vaikka todellakin näin numerot oikein. 7 ja 8 ja muutama eteenpäin oli aika hämäriä. Mun mielestä 7:ssa oli 56 ja 8:ssa 27.
No niin mullakin!
 
heippa
Mie vastasin siihen toka alimpaan oikealla ekaks et se ois numero 2, jolloin tulos oli, että olisin puna-vihersokea. Jos muutin vastauksen ei mitään vaihtoehdoksi, tuli että tulos ei viittaa näön viallisuuteen. Eli siis oikea vastaus on että ei mitään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja heippa:
Mie vastasin siihen toka alimpaan oikealla ekaks et se ois numero 2, jolloin tulos oli, että olisin puna-vihersokea. Jos muutin vastauksen ei mitään vaihtoehdoksi, tuli että tulos ei viittaa näön viallisuuteen. Eli siis oikea vastaus on että ei mitään.
Sulla on siinä tapauksessa joku muu vastaus väärin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sokeako:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kp:
Entäs tässä:

http://www.freevisiontest.com/color08.php

Plates 7 ja 8, en erota näissä mitään numeroita??
Mulla tuo testi antoi, että vastasin kaikkiin väärin, vaikka todellakin näin numerot oikein. 7 ja 8 ja muutama eteenpäin oli aika hämäriä. Mun mielestä 7:ssa oli 56 ja 8:ssa 27.
No niin mullakin!
Tuossa testissä on joku vika. Antoi mullekin tulokseksi, että kaikki väärin. Heh,heh. Väittää myös että en vastannut yhteenkään kysymykseen. Testi rikki, ei kannata tehdä.
 

Yhteistyössä