Kotikonsteja hammassäryn poistamiseen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sattuu sattuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon kuullut jotain suolan pistämiseksi reikään. Itse ostin apteekista väliaikaisen paikka-aineen ja hoisin ongelman sillä siksi aikaa et pääsin hammaslääkäriin.

Alkuperäinen kirjoittaja sattuu sattuu:
Yöllä/aamulla otettu
Burana 800

Ibumax 600

Mitäs vielä voisi ottaa? Tai mikä kotikonsti auttaisi?

Pureskele kipeällä hampaalla disperiiniä. Disperiiniä menee reikään ja kipu hellittää.

kastele kirkkaalla viinalla vanutuppo ja pistä se kipeeseen kohtaan. jos nyt ei kirkasta satu olemaan niin lasten pamol F on kans oiva apu, kostutat nappia sen verran että saat litsittyä sen kipeeseen hampaaseen, annat vaikuttaa vähintään 5min ja huuhdot pois.
ja sitten nyt soitat hammastohtorille.

Panadolia ja panacodia voi ottaa ibuprofeiinin kanssa. Itse otan monesti 1 burana 800/ibusal 600 ja sen lisäksi kaksi panacodia. Pahimpina aikoina tuo annos kolme kertaa päivässä. Tosin panadol/panacod ei itselläni niin hyvin auta hammassärkyyn kuin esim. burana mutta lievittää kuitenkin. Itse syön näitä särkylääkkeitä siis selkäsärkyyn.

Mutta tosiaan, hammaslääkärin päivystyskäynti parantaa kyllä parhaiten vaivan:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oon kuullut jotain suolan pistämiseksi reikään. Itse ostin apteekista väliaikaisen paikka-aineen ja hoisin ongelman sillä siksi aikaa et pääsin hammaslääkäriin.

voiko tuollaisen väliaikaisen kotipaikan laittaa siis myös särkevään hampaaseen? Huomiseen asti pitäisi vielä säryssä kitua... :(

Kävin hammaslääkärissä muutama päivä sitten ja kipua ei aikasemmin ollut. Reiän ne paikkasi väliaikasella paikalla ja nyt vasta aivan jumalattoman kipeä:( Mitään kotikonsteja näin öiseen aikaan millä saisi kivun lievitettyä, kun paikkakin siinä on???

Hei!Mitä tehdä kun olen katkaissut hampaani lentopallossa,noin 2/kk sitten tapahtui ja nyt vasta se hammas katkesi,ja kävin perjantaina hammaslääkärissä ja passitti vain kotia ja käski käydä apteekissa ja nyt on vasta lauantai ilta ja vasta maanantaina klo:13.00 on aika lääkäriin
vaikka tätä tapausta luokiteltaisiin akuutti tapaukseksi.

Yhteistyössä