perjantai iltana kävin saunassa ja seksiä harrastettiin ennen nukkumaan menoa,tyttö syntyi eilen aamupäivällä epäilen kyllä että synnytys oli muutenkin käynnistymässä mutta luulen että nuo 2 ässää nopeuttivat sen alkamista.
Eilen kokeilin kotikonsteja . Luin nettistä joku oli laittanu et juo yks kuppi kahvia ja imuroi .
No mä keitin yhen kupin kahvia join sen . Sit pesin lattiat ja laitoin puol kuppii lisää ja aloin imuroida ja sen jälkeen pesin uudelleen lattiat . Ja alko tulla hiki ku kunnolla imuroi . Ja siitä jonkun verran sit aloin pikkasen jumppaa venyttelin pikkasen myös . Nostelin kuuden päkin Viccy vettä isoja pulloja . Maha vaa kovettu tällein . Sit aloin hieroo nännejä mun miehenkaa noin puol - Toist tuntii . Alko tuntuu supistuksia . Ne ei ollu hirveen kipeit . Alko tulla pikkasen enemmän kipeit supistuksia et sattu paljon . Soitin kättärille . Ne käski käydä suihkus kävin suihkus ja sit ne supistukset vaa paheni . Siitä tunti soitin synnytys osastolle . Ne vaa lässytti sinne ja soitin uudelleen tunnin pääst ku ei pystyny enään oikein istuu ku sattu niin saa------ . Eikä makamaan . Sit mä halusin mennä käymään siel ne laitto mut käyrille supisti pikkasen ei niin usein supistanu ku pääs sinne synnärille . Sit se teki sisätutkimuksen . Ai että ku sattu tuli vertakin . Olin pikkasen auki mut en riittävästi . Sit lähettiin kotiin päin supisti tosi paljon et sattu . En voinu nukkuu mut nukuin parisen tuntii ku ei pysyny enään silmät auki oli niin väsyny et aamul supistanu ja nytkin supistaa . Kyl olen sitä mielt et ei kannata ees kokeilla noit kannattaa nauttii viel ennen synnytystä tai supistuksien alkamista ne tekee sit tosi kipeit . En tieny et noin kipeit tekee et oikein sattuu kyllä itkin pari otteeseen ku sattu niin paljon . Vertakin vuotaa viel siitä sisätutkimuksesta . :/ Toivotaan et alkais synnytys käyntiin kunnolla . Siis synnytys voi olla nyt käynis hitaasti lääkäri sano . Toivotaan et pikkunen tulee tnä <3 Olisi niin ihanaa <3
Nännihieronnalla käynnistin nuorimman synnytyksen Yks ilta ajattelin kokeilla ku la oli kumminki jo ohitettu. Heti ku alotin, alko supistuksetki. 2.5h päästä oli olo jo niin tukala että aloin suunnitteleen sairaalaan lähtöä. Nännihieronnan ku lopettelin, supistukset jatku aina jonku aikaa kunnes hiipu joten jatkoin aina hetken tauon ajan kunnes taas supistukset jatkui. Noin 9,5h päästä oli lapsi sylissä En kyllä tuota ennen olis uskonu että tuo toimii mutta kannatti olla sitkiä ja jatkaa vaan niin syntypä lapsiki suht ajoillaan