V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mikä kysymys.... mutta siis AINA!
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:Tohon sä et usko itsekkään! Katselin kerran erästä ohjelmaa, missä mies väitti, että turvavyön käyttämättömyys on pelastanut hänen henkensä ja kaikki viranomaiset nauroivat häbelle, ettei kukaan ikinä ole törmännyt tilanteeseen, jossa turvavyön käyttämättömyys olisi hengen pelastanut!Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:en jos oon miehen kyydissä(jotenki en takapenkil tykkää pitää) ,mut muuten kyllä aina!!
![]()
toi hymiö ei kuulunu tonne!mut joo tiedän tarvis pitää,mut en vaa osaa takapenkil pistää!!
Kannattaisi sitten varmaan opetella. Tiedätkö millä vauhdilla romahdat kuskin niskaan, jos kolari tulee?
mä voin sanoo sen verra et kerran ollu kolaris(meit autossa 5henk.)ja kellää ei ollu turvavöitä ja poliisitki totes et se pelasti meist joka ikisen!!kukaa ei lentäny yhtää mihinkää!
meinaat et poliisit valehtelee suuren ylesön edessä???kyl tää ihan totta o!ei o pakko uskoo!
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Aina, auto ei liiku ennen kuin lapset on kiinni. Anoppi kertoi joskus etsineensä pientä poikaa kolaripaikalta, joka oli lentänyt tuulilasin läpi. Se mielikuva kyllä pitää pennutkin visusti kiinni turvavöissä. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Aina, auto ei liiku ennen kuin lapset on kiinni. Anoppi kertoi joskus etsineensä pientä poikaa kolaripaikalta, joka oli lentänyt tuulilasin läpi. Se mielikuva kyllä pitää pennutkin visusti kiinni turvavöissä. :'(
Jos olisi ollut turvavöissä ei olisi tarvinnut "etsiä" kuin auton sisältä. Kyllä noissa kovissa törmäystilanteissa pahasti käy.
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Tottakai!
Siitä kuitenkin (näsäviisastelisin), että jos ei haittaa että muut ei käytä, niin kannattaa haitata jos itse ajaa tai takana olevalla ei oo. Kuski saa siitä sakot ja takana oleva voi lentää aikamoista kyytiä päälle ja jos itellä on vyö niin ei siinä hyvin käy.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Aina, auto ei liiku ennen kuin lapset on kiinni. Anoppi kertoi joskus etsineensä pientä poikaa kolaripaikalta, joka oli lentänyt tuulilasin läpi. Se mielikuva kyllä pitää pennutkin visusti kiinni turvavöissä. :'(
Jos olisi ollut turvavöissä ei olisi tarvinnut "etsiä" kuin auton sisältä. Kyllä noissa kovissa törmäystilanteissa pahasti käy.
No kyllä ne niskat poikki menee siitä turvavyöstä huolimatta jos niin kova törmäys on ja lapsi kyydissä. Sehän se suuri syy on miksi niissä isoissa kolareissa kuolee kun ei niskat kestä. Ja mitä voi päätellä jos pieni poika lentänyt niin kauas, että etsimään jouduttu. Ei varmaan olisi paljoa auttanut turvavyö siinä vauhdissa. Pienemmissä kolareissa toki paikallaan.Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Aina, auto ei liiku ennen kuin lapset on kiinni. Anoppi kertoi joskus etsineensä pientä poikaa kolaripaikalta, joka oli lentänyt tuulilasin läpi. Se mielikuva kyllä pitää pennutkin visusti kiinni turvavöissä. :'(
Käy ehkä pahasti mutta turvavyön kanssa voi säilyä kuitenkin henki, ei tietysti aina.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Tottakai!
Siitä kuitenkin (näsäviisastelisin), että jos ei haittaa että muut ei käytä, niin kannattaa haitata jos itse ajaa tai takana olevalla ei oo. Kuski saa siitä sakot ja takana oleva voi lentää aikamoista kyytiä päälle ja jos itellä on vyö niin ei siinä hyvin käy.
toi ei pidä paikkaansa! Yli 18 v matkusta vastaa itse turvavöiden käytöstä eli ne sakot tulee sillä matkustajalle ei kuskille!
Alkuperäinen kirjoittaja maymay:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Tottakai!
toi ei pidä paikkaansa! Yli 18 v matkusta vastaa itse turvavöiden käytöstä eli ne sakot tulee sillä matkustajalle ei kuskille!
yli 15-vuotias vastaa omasta turvavyön käytöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja maymay:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Tottakai!
yli 15-vuotias vastaa omasta turvavyön käytöstä.
ok.. no jokatapauksessa pointti oli se että kuski ei niitä sakkoja saa!