taas se mies lähti lasten kanssa ja kaikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermo menee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermo menee

Vieras
ilman turvavyötä... :( tuskin laittoi päälle vaikka soitin asiasta heti kun näin asian... miten mä saan miehen ymmärtämään että se turvavyö laitetaan lapselle oli matka kui lyhyt tahansa ja että kypärää käytetään kun pyöräillään jne.

Kehtaa mulle motkottaa siitä kun en pakota lasta syömään kaksi viimeistä lusikkaa... kauhea huuto ja haloo siitä tulee.. siihen ei kuole jos jättää pari lusikkaa syömättä ei edes vaikka kerran viikossa jäis kokonainen ateria väliin. mutta turvavyön ja kypärän laittamatta jättäminen voi olla kohtalokasta onnettomuuden sattuessa.

käy sääliksi lasten puolesta. Mä ainakin olen kiitollinen siitä että mun vanhemmat on aina laittaneet mulle turvavyön ja pyöräilykypärän.

Minkä ikäisiä lapsia?

Minen antais lapsia tollassen kyytii,vaikka olis mikä hätä.

Joka kerta sanot sille miehelle ovesta lähtiessä kun pikku lapselle,että auto ei käynnisty ennekun kaikki on turvavöissä tai mene tarkistamaan itse.

Siis, lapsia ei saa antaa hänen kyytiin! Hirveää jos jotain sattuu, sitä syyttää lopunikänsä että jotain kävi. Se on niin pienestä kiinni tämä ihmiselo. Minäkään en anna lapsiani oman isäni kyytiin, kun ajelee välillä miten sattuu siis lasten pappa.

Ei kyllä tosiaankaan sais autoa käynnistääkään ennen kuin vyöt kiinni. Ole tiukkana, jos ei muuten niin sano että soitat poliisille.
Vaikka itse ajelisi miten rauhallisesti ja varovasti, niin koskaan ei tiedä mitä höyrypäitä tai rattijuoppoja on liikenteen seassa. Taajama-alueellakin vauhti voi olla tappavan kova.