voih,mun vauva on kipee....nyyyhhh

kerronpa teillekkin viimesemmät uutiset :'(

onni on meilahden lastenkliniikalla,toipumassa kirurgisesta suoliston toimenpiteestä.
onnilla oli ohutsuoli mennyt itsensä sisään niin että se suoli meni ahtaaksi ja tukkoon.

viimeksi täällä ilmoitin että päivystyksessä käytiin ja kaikki oli hyvin,tuntii sen jälkeen onni rupes kakkamaan ja kakassa oli runsaasti verta.
mentiin kiireellä takas päivystykseen ni sillon peräpäästä tuli ihan pelkkää verta.
saatiin lähete jorviin ja ´jorvista siirryttiin yöllä meilahteen lastenkliniikalle toimenpiteisiin.

onni on vielä sairaalassa,ite olen taas tän yön kotona ja aamulla taas takaisin.
onn luultavasti pääsee huomenna kotiin...
 
mamma
Täällä kans oksutautia kolmatta päivää.
Käytiin tk:ssa kun tarvii todistuksen töihin, niin se täti sano että vesi on pahinta antaa oksutautia sairastavalle...
Mehua tai jaffaa kuulemma mutta vesi ei tee muuta kuin tulee samantien ulos.
Ja ehdottomasti ei kylmää, vaan ihan huoneenlämp.

Jaksamisia myös sinne
 
:eek: :(

Raju oksentaminen voi aiheuttaa ohutsuolelle tollasta sisäkkäin menemistä :|

Mitenkäs poika muuten voi?Kestikö kauan leikkaus ja pitikö ohutsuolta poistaa?

Voimia teille ja etenkin pienelle potilaalle :hug:
 
:hug:

Voi että! Luin koko ketjun läpi ja aattelin että ilmoitat vain lopussa että poikasi on jo parantunut.. Hyvä kuitenkin että nyt saa hoitoa ja toivottavasti pääsee huomenna takaisin äidin syliin :hug: Jaksamisia sulle!!
 
tässä tapauksessa todettiin että tämä ei ollut oksennustauti,vaan oire tosta suolijutusta.
veriarvoissa sun muuta ei ollut mitään oksennustautiin viittavaa.

loppujen lopuks ennen toimenpidettä ni poika rupes oksentamaan verta joka kuuluu kuulemma sairauden kuvaan kanssa.

itse suolelle ei tarvinnut muuta tekniikkaa kuin puhallusta,eli peräaukon kautta puhalsivat suolen suoraksi,mutta ne ajatteli ensin että olisi pahemmassa kunnossa koko suoli.

useitten röntgen ja ultra tuntien jälkeen niin voitiin vihdoinkin asialle tehdä jotakin.

kiitos teille haleista ja lukemisen jaksamisesta :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
tässä tapauksessa todettiin että tämä ei ollut oksennustauti,vaan oire tosta suolijutusta.
veriarvoissa sun muuta ei ollut mitään oksennustautiin viittavaa.

loppujen lopuks ennen toimenpidettä ni poika rupes oksentamaan verta joka kuuluu kuulemma sairauden kuvaan kanssa.

itse suolelle ei tarvinnut muuta tekniikkaa kuin puhallusta,eli peräaukon kautta puhalsivat suolen suoraksi,mutta ne ajatteli ensin että olisi pahemmassa kunnossa koko suoli.

useitten röntgen ja ultra tuntien jälkeen niin voitiin vihdoinkin asialle tehdä jotakin.

kiitos teille haleista ja lukemisen jaksamisesta :hug:
Mulla tuli ihan tippa linssiin kun luin miten teidän pikkuinen on sairastunut.Pikaista toipumista pikkuiselle ja vanhemmille jaksuja
:hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja eli:
olisko siis kannattanut mennä sillon heti käymään lääkärissä??mitäpä se enää auttaa..
höh,nehän käännytti mut tkasin viellä tuona iltana kotia,sanovat vaa et mitä nyt tavallista oksennustautia.
ottivat vasta meidät tosissaan kun rupes tuota verta tulemaan pyllystä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
tässä tapauksessa todettiin että tämä ei ollut oksennustauti,vaan oire tosta suolijutusta.
veriarvoissa sun muuta ei ollut mitään oksennustautiin viittavaa.

loppujen lopuks ennen toimenpidettä ni poika rupes oksentamaan verta joka kuuluu kuulemma sairauden kuvaan kanssa.

itse suolelle ei tarvinnut muuta tekniikkaa kuin puhallusta,eli peräaukon kautta puhalsivat suolen suoraksi,mutta ne ajatteli ensin että olisi pahemmassa kunnossa koko suoli.

useitten röntgen ja ultra tuntien jälkeen niin voitiin vihdoinkin asialle tehdä jotakin.

kiitos teille haleista ja lukemisen jaksamisesta :hug:
Mulla tuli ihan tippa linssiin kun luin miten teidän pikkuinen on sairastunut.Pikaista toipumista pikkuiselle ja vanhemmille jaksuja
:hug: :hug:
kiitos,mullakin kokoajan itku herkässä mutta ku ei oo kerennyt vielä itkemäänkään....uupunut olen,mutta tänä yönä yritän nyt nukkuu ja sit aamulla sairaalaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
Alkuperäinen kirjoittaja eli:
olisko siis kannattanut mennä sillon heti käymään lääkärissä??mitäpä se enää auttaa..
höh,nehän käännytti mut tkasin viellä tuona iltana kotia,sanovat vaa et mitä nyt tavallista oksennustautia.
ottivat vasta meidät tosissaan kun rupes tuota verta tulemaan pyllystä.
Älä välitä noista raakkujista, keksivät kuitenkin aina jotain vinkumista :hug:
Onneksi lapsi pääsi hoitoon :hug:
 
xx
Mun veljelle on käynyt myös noin, muistan kuinka kipee oli. Äiti tajus jälkeen päin vasta, etteihän siltä siltä ollut tullut ees ilmaa vatsasta. Silloinkin lääkäri oli sitä mieltä, että tavallista vatsa flunssaa, kotiin vaan, vaikka tuli saman tien tuli kaikki oksuna ulos. Mutta hyvin sekin voi, ei oo kuin iso arpi vatsassa muistona.
 

Yhteistyössä