Mun pahin on ehdottomasti käynyt kun olin työharjoittelussa Espanjassa. Olin ollut siellä viikon ja mulla oli lauantaivuoro. Se toimisto oli auki lauantaisin klo 10-14 ja mun piti olla paikalla avaamassa ovet. Edellinen ilta oli mennyt hiukka pitkäksi...olin kämpillä klo 0750 aamulla ja todella kännissä. Olin kyllä laittanut herätyksen, mutta enpä siihen ollut herännyt. Klo 0945 havahduin sängystä edellisen illan bilevaatteet päällä ja meikit naamassa, että nyt on kiire. Kämppis yritti soittaa mulle taksia, mutta ei onnannut. Juoksin bussipysäkille tsekkaamaan aikataulut, mutta edellinen bussi oli just mennyt. Matkaa kaupungin läpi n 1,5km. Ei muuta kun juoksuksi. Olin perillä 1020 ja totta kai toinen pomo oli päättänyt ihan huvikseen tulla myös vähäksi aikaa töihin. Siinä se seisoskeli toimiston ulkopuolella parin asiakkaan kanssa ja viittoi mulle vaan että mene sisälle. Olin aivan kamalan näköinen, niissä edellisen illan vetimissä ja meikeissä ja olin tietenkin vielä pikku kännissä. NOLOTTI. Pomo ei ollut mua montaakaan vuotta vanhempi ja naureskeli vaan ja siis mähän tietenkin siinä pikku hiprakassa vielä hölötin sille ummet ja lammet kuinka oli ollut kiva ilta ja tapasin kivoja uusia ihmisiäkin jne... Maanantaina oli sitten edessä toimitusjohtajan puhuttelu. Onneksi rento kaveri ja sanoi, että muistaa kyllä ne alkuajat Espanjassa (oli siis suomalainen pomo) että kuinka silloin oli intoa bilettää ja sanoi, että yhden kerran saa mokata, mutta nyt tsemppiä, tämä ei saa toistua. Eikä toistunut. Siitä eteenpäin tuli kyllä oltua aika tarkkana siitä, että töissä oltiin ajoissa ja KUNNOSSA!! :ashamed: Myöhemmin mietin, että en ikimaailmassa Suomessa palkkatyössä voisi kuvitella tekeväni mitään vastaavaa, mutta vahingosta viisastuu, vai miten se nyt meneekään... :saint: