Laittakaa nyt jäitä mun hattuun vauvavaatteiden suhteen!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Hei onneksi olkoon!!! :flower: :hug:
Mulla on nyt aivan menny ilouutiset ohi. :/ Koskas vauvelin pitäisi syntyä?

Alustava laskettu aika on 18.11. Soitin eilen neuvolaan, sanoin että viime kuussa oli kahdet menkat ja laski lasketun ajan viimeisten menkkojen perusteella. Eka neuvolakäynti on rv8, yleensä ainakin täällä rv 9-10. Lisäksi terkkari soittaa äitiyspolille Seinäjoelle, että kuinka nopeasti haluavat mut sinne. Mä olin jo ekan raskauden aikana sairastetun syövän takia tarkemmassa seurannassa, että en tiedä kuinka nyt kun syöpä on ollut toisen kerran.

Missäs sulla se syöpä olikaan?
Onnellista odotusta ja toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun asti. =)

onneksi olkoon ilouutisesta :flower: :heart: eli sun on täytynyt heti raskautua kun olet espanjasta tullut?? asutteko jo yhdessä miehesi kanssa? onko muuten sun miehellä jo ennestään lapsia?eikö kumminkin ole sua vähän vanhempi?

Hei onneksi olkoon!!! :flower: :hug:
Mulla on nyt aivan menny ilouutiset ohi. :/ Koskas vauvelin pitäisi syntyä?

Alustava laskettu aika on 18.11. Soitin eilen neuvolaan, sanoin että viime kuussa oli kahdet menkat ja laski lasketun ajan viimeisten menkkojen perusteella. Eka neuvolakäynti on rv8, yleensä ainakin täällä rv 9-10. Lisäksi terkkari soittaa äitiyspolille Seinäjoelle, että kuinka nopeasti haluavat mut sinne. Mä olin jo ekan raskauden aikana sairastetun syövän takia tarkemmassa seurannassa, että en tiedä kuinka nyt kun syöpä on ollut toisen kerran.

Missäs sulla se syöpä olikaan?
Onnellista odotusta ja toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun asti. =)

Imusolmukkeissa on ollut

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
onneksi olkoon ilouutisesta :flower: :heart: eli sun on täytynyt heti raskautua kun olet espanjasta tullut?? asutteko jo yhdessä miehesi kanssa? onko muuten sun miehellä jo ennestään lapsia?eikö kumminkin ole sua vähän vanhempi?

Mikäs kyselyikä sulle tuli? :laugh: :laugh: :D No aika pian Espanjasta paluun jälkeen oon tullut raskaaksi. Ei asuta miehen kanssa yhdessä, mutta naapureina kyllä ja aika paljon me likan kanssa ollaan miehen luona. Miehellä ei ole ennestään lapsia ja kyllä mies on reilusti vanhempi, hän on 47.

Mikäs kyselyikä sulle tuli? :laugh: :laugh: :D No aika pian Espanjasta paluun jälkeen oon tullut raskaaksi. Ei asuta miehen kanssa yhdessä, mutta naapureina kyllä ja aika paljon me likan kanssa ollaan miehen luona. Miehellä ei ole ennestään lapsia ja kyllä mies on reilusti vanhempi, hän on 47.

just se KYSELYIKÄ :laugh: varo,se on tarttuvaa :whistle: kysy vaan säki,jos haluut tietää......
mutta tuli vain jotenkin yllärinä sinun raskaus-uutinen, joko oot tulevalle isosiskolle kertonu ilouutisen?

just se KYSELYIKÄ :laugh: varo,se on tarttuvaa :whistle: kysy vaan säki,jos haluut tietää......
mutta tuli vain jotenkin yllärinä sinun raskaus-uutinen, joko oot tulevalle isosiskolle kertonu ilouutisen?

En mä vielä oo kertonu, sitten pitäisi marraskuuhun asti kuunnella niitä kyselyjä :o Antaa likan nyt sopeutua uuteen pikkuveljeen joka hänellä on isänsä puolelta.

Mä ostin raskauaikana paljon lastenvaatteita kirppikseltä ja alesta ja oon selvinnyt nyt tänne 8 kk ikään saakka ostamatta pojalle kuin pari vaatetta, eikä nekään välttämättömiä =) Musta toi oli ihan näppärää tehdä ostokset ennen vauvan syntymää kun vauvan kaa se shoppailu ei oo niin helppoa! Hyvää odotusta vaan sulle ap! :heart:

Mítäh! :o :D Mullakin on mennyt tälläinen ilouutinen ihan ohi!
:heart: :flower: Oikein paljon onnea! JIPPII, IHANAA! Toivotaan, että kaikki menee hyvin. Johan näitä uutisia on odoteltukkin... :hug: :heart:

Koitahan siirtää sit sitä synnytystä 4 päivää niin syntyy pikkuinen samana päivänä kuin muutkin suurmiehet ;) (Ja kuinkahan heti kuvittelin, että vauveli ois poika... :whistle: :D )

ONNEA vielä! :hug:

Yhteistyössä